ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σαράντης: Κέρδη 32,54 εκατ. το 2018-Συνεχίζονται οι εξαγορές και το 2019 Κύριο

19:10 - 10 Απρ 2019 | Επιχειρήσεις
Σαράντης: Κέρδη 32,54 εκατ. το 2018-Συνεχίζονται οι εξαγορές και το 2019
Με ισχυρή αύξηση στην κερδοφορία ολοκλήρωσε το 2018 ο Όμιλος Σαράντη με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί για άλλη μια χρονιά στις πιο κερδοφόρες ελληνικές επιχειρήσεις.

Ειδικότερα τα Καθαρά Κέρδη διαμορφώθηκαν σε €32,54 εκ. από €28,63 εκ., αυξημένα κατά 13,65%.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το έτος 2018 ανήλθαν σε € 344 εκ. ευρώ συγκριτικά με €299,68 εκ. το προηγούμενο έτος, σημειώνοντας αύξηση κατά 14,79%.

Η Ελλάδα, παρουσίασε άνοδο πωλήσεων της τάξης του 4,01% στα €116,71 εκ. από €112,21 εκ., απόδοση καλύτερη συγκριτικά με την τάση της λιανικής αγοράς.

Οι ξένες χώρες που αντιπροσωπεύουν 66,07% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 21,24% στα €227,29 εκ. από €187,47 εκ. το 2017.

Εξαιρώντας τις πωλήσεις της INDULONA και της ERGOPACK οι οποίες ενσωματώθηκαν κατά τον Ιανουάριο του 2018 και τον Μάιο του 2018, αντιστοίχως, οι πωλήσεις στις ξένες χώρες του Ομίλου ανήλθαν σε €203,77 εκ. το 2018, αυξημένες κατά 8,69%.

Διανομή μερίσματος για το 2018

Κατά την διάρκεια του 2018, ο Όμιλος Σαράντη έχει προβεί σε πληρωμή μερίσματος για την χρήση του 2017 ποσού 9,4 εκ. ευρώ (0,28 ευρώ ανά μετοχή), ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θα προτείνει κατά την ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του 2019 την διανομή μερίσματος για την χρήση του 2018 ύψους 0,14311 ευρώ ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε 10 εκ. ευρώ.

Στόχος νέες εξαγορές και το 2019

Οι στρατηγικές προτεραιότητες του Ομίλου για το 2019 και το άμεσο μέλλον επικεντρώνονται στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στην γεωγραφική επέκταση, στην αύξηση οικονομιών κλίμακας, στην βελτίωση του κόστους και στην εξεύρεση εξαγορών ικανών να προσφέρουν πρόσθετη αξία.

Επιπλέον, η βελτιστοποίηση της λειτουργίας της αλυσίδας εφοδιασμού αποτελεί σημαντικό στόχο που θα υποστηρίξει την μελλοντική επέκταση του Ομίλου.

Αυτό αναμένεται να επιταχύνει την ανάπτυξη των πωλήσεων του και να οδηγήσει σε περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, αυξάνοντας το αποτύπωμα του Ομίλου τόσο στην περιοχή που δραστηριοποιείται όσο και στις νέες αγορές που διείσδυσε πρόσφατα.

Ανέστης Ντόκας

Τελευταία τροποποίηση στις 19:37 - 10 Απρ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.