ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πως ξεπέρασαν τα μνημόνια οι επιχειρήσεις στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ Κύριο

07:30 - 13 Αυγ 2019 | Επιχειρήσεις
Πως ξεπέρασαν τα μνημόνια οι επιχειρήσεις στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι μια συλλογική προσπάθεια από αμιγώς ελληνικές εταιρίες που δημιουργήθηκε στη καρδιά της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης που έπληξε τη χώρα από τη σύστασή του ελληνικού κράτους, όταν συναντήθηκαν έξι επιχειρηματίες. Είχαν τις ίδιες αγωνίες και τους φόβους όπως όλοι οι συνάδελφοι τους για πως θα επιβιώσουν απέναντι στην οικονομική λαίλαπα που έπληξε τη χώρα.

του Ανέστη Ντόκα

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Reporter Μagazine Ιουλίου.

Από το 2012 που πραγματοποιή­θηκε αυτή η πρώτη συνάντηση έχουν περάσει 7 ολόκληρα χρό­νια και η πρωτοβουλία της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μεγάλωσε και ως μία κοινότητα εταιριών, αγκαλιάζει σήμερα έναν συνασπισμό 57 εταιριών με 67 εργοστασιακές μονά­δες, έναν συνολικό κύκλο εργα­σιών 1,3 δισ. ευρώ και απασχολούν 5.500 εργαζομένους. Απώτερος στόχος της «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» εί­ναι η δημιουργία παραγωγικού πλούτου με σκοπό την ευημερία και τη βελτίωση του βιοτικού επι­πέδου του πολίτη της χώρας μας.

Η καλοκαιρινή έκδοση του REPORTER MAGAZINE ζήτησε να μάθει από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές-επιχειρηματίες πως κατάφεραν να επιβιώσουν απέναντι στη κρίση. Είναι η πρώτη φορά που ένας τόσο μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών αποκαλύπτει τις μεθόδους που ακολούθησε απέναντι στη μεγαλύτερη κρίση που έζησε η χώρα.

Πέτρος Δινάκης

Ιδιοκτήτης της Φλώρινας Δινάκη

Για την αντιμετώπιση της κρίσης η εταιρία αναψυκτικών ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΔΙΝΑΚΗ πραγματοποίησε την ανα­νέωση του μηχανολογικού της εξοπλισμού με στόχο την προσαρμογή στις σύγ­χρονες ανάγκες της αγοράς. Επιπλέον, ανανέωσε τη γκά­μα των αναψυκτικών της με την προσθήκη νέων γεύσε­ων αλλά και του γλυκαντι­κού από το φυτό στέβια, ενώ, τέλος, προέβη σε rebranding των προϊόντων της.

Κωνσταντίνος Βιτουλαδίτης

Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΓΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε.

Η 100% ελληνική ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε. κατέχει ηγετική θέση στην Ελλά­δα στην κατηγορία της, ενώ αποτελεί μια από τις πιο εξελιγμένες  παραγωγικές μονάδες της Ευ­ρώπης. Παράγοντας μια πλήρη γκάμα ελληνικών ποιοτικών προϊόντων άριστης ποιότητας (Babylino, EveryDay, Sani, Wet Hankies, BabyCare, PomPon κ.ά.), η ΜΕΓΑ έχει θέσει τη δική της ξεχωρι­στή σφραγίδα στον κλάδο προσωπικής υγιεινής στην Ελλάδα. Οι συνεχείς επεν­δύσεις, οι νέες θέσεις εργα­σίας, οι υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές και το ηθικό επιχειρείν είναι η απάντη­ση της ΜΕΓΑ στις δύσκο­λες απαιτήσεις των καιρών, αλλά και η επιβεβαίωση ότι οι Έλληνες δεν γεννή­θηκαν μόνο για να κατα­ναλώνουν, αλλά και για να δημιουργούν. Σημαντι­κά οικονομικά στοιχεία που κατάφερε η εταιρεία το διά­στημα 2010 - 2018:

• Υλοποίηση Επενδύσεων 84 εκ. ευρώ

• Αύξηση των εργαζομένων 98%

• Ρυθμό ανάπτυξης 174%

• Οκταπλασιασμό των εξα­γωγών με παρουσία σε 4 ηπείρους

• Επέκταση ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Αθήνα σε συνολικά 63.000 τμ.

Αριστείδης Ευσταθίου

Ταμίας του ΔΣ ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και Ιδιοκτήτης της ΑΓΑΝ

Προκειμένου να επιβιώσου­με από την οικονομική κρί­ση, προβήκαμε στις παρακά­τω ενέργειες: Εξειδίκευση εργασίας μέσω συνεχών ενημερώσεων και σεμιναρί­ων, καταγραφή απόδοσης εργασίας και εξειδικευμένο καταμερισμό εργασίας. Ει­σάγαμε τεχνολογικό εξοπλι­σμό και καλλιεργητικές πρα­κτικές που μας βοήθησε να βελτιώσουμε την παραγωγι­κότητα και την ποιότητα της ντομάτας που παράγουμε. Λάβαμε επιπλέον διεθνώς αναγνωρισμένα πιστοποι­ητικά, τα οποία επιτρέπουν μια αυξημένη τιμή πώλη­σης και αυξημένα επίπεδα ζήτησης.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.