ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ευβοϊκή Ζύμη: Δε φοβηθήκαμε την κρίση

08:26 - 22 Αυγ 2019 | Επιχειρήσεις
Ευβοϊκή Ζύμη: Δε φοβηθήκαμε την κρίση
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι μια συλλογική προσπάθεια από αμιγώς ελληνικές εταιρίες που δημιουργήθηκε στη καρδιά της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης που έπληξε τη χώρα από τη σύστασή του ελληνικού κράτους, όταν συναντήθηκαν έξι επιχειρηματίες. Είχαν τις ίδιες αγωνίες και τους φόβους όπως όλοι οι συνάδελφοι τους για πως θα επιβιώσουν απέναντι στην οικονομική λαίλαπα που έπληξε τη χώρα.

του Ανέστη Ντόκα

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Reporter Μagazine Ιουλίου.

Από το 2012 που πραγματοποιή­θηκε αυτή η πρώτη συνάντηση έχουν περάσει 7 ολόκληρα χρό­νια και η πρωτοβουλία της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μεγάλωσε και ως μία κοινότητα εταιριών, αγκαλιάζει σήμερα έναν συνασπισμό 57 εταιριών με 67 εργοστασιακές μονά­δες, έναν συνολικό κύκλο εργα­σιών 1,3 δισ. ευρώ και απασχολούν 5.500 εργαζομένους. Απώτερος στόχος της «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» εί­ναι η δημιουργία παραγωγικού πλούτου με σκοπό την ευημερία και τη βελτίωση του βιοτικού επι­πέδου του πολίτη της χώρας μας.

Η καλοκαιρινή έκδοση του REPORTER MAGAZINE ζήτησε να μάθει από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές-επιχειρηματίες πως κατάφεραν να επιβιώσουν απέναντι στη κρίση. Είναι η πρώτη φορά που ένας τόσο μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών αποκαλύπτει τις μεθόδους που ακολούθησε απέναντι στη μεγαλύτερη κρίση που έζησε η χώρα.

Ευβοϊκή Ζύμη

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ - Πρόεδρος της Ευβοϊκή Ζύμη

Την τελευταία 10ετία η Ευβοϊκή Ζύμη συνέχισε να έχει θετική σταθερή ανάπτυξη και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες με πιο προφανή: α) την αύξηση της εξωστρέφειάς μας με ανάπτυξη νέων αγορών εκτός Ελλάδος. Πάντα η εταιρία είχε εξωστρεφή χαρακτήρα με ένα ποσοστό περίπου 10% των συνολικών πωλήσεων να έρχεται από τις εξαγωγές, το οποίο ποσοστό έχει φτάσει σήμερα περίπου στο 35%. β) Την επιμονή μας σε ποιοτικά προϊόντα, χωρίς να κάνουμε καμία έκπτωση σε αυτό, με συνέπεια οι καταναλωτές και οι συνεργάτες μας να το αναγνωρίζουν και να μας εμπιστεύονται. γ) Με συνετή οικονομική διαχείριση, εξυγίανση του πελατολογίου μας και μείωση των επισφαλειών μας. δ) Συνεχείς επενδύσεις σε μηχανολογικούς πόρους ώστε να γινόμαστε περισσότερο παραγωγικοί και ευέλικτοι.

Αρκετά ακόμα θα μπορούσαν να σημειωθούν όπως η συνεχής εκπαίδευση, η αύξηση του προσωπικού μας κλπ. Το κύριο συμπέρασμα είναι ότι δεν φοβηθήκαμε την κρίση αλλά την λάβαμε σοβαρά υπόψη μας και σχεδιάσαμε προσεκτικά τα βήματά μας ώστε να παραμείνουμε μια υγιής παραγωγική ελληνική επιχείρηση.

Τελευταία τροποποίηση στις 15:51 - 21 Αυγ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.