ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πως επηρέασε το AIRBNB τα ξενοδοχεία πολυτελείας στην Αθήνα Κύριο

07:06 - 08 Οκτ 2019 | Επιχειρήσεις
Η αρνητική επίδραση των πλατφορμών τύπου AIRBNB κατεγράφη το πρώτο εξάμηνο του 2019 στα ξενοδοχεία πολυτελείας στην Αθήνα όπως είναι η Μεγάλη Βρετανία, το King George, το Hilton.

Oπως σημειώνεται στην λογιστική έκθεση της εισηγμένης «Λάμψα»: «Ο τομέας του τουρισμού στην Ελλάδα, κατά την διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2019, παρουσίασε τάση σταθεροποίησης και κατά τόπους ελαφριάς μείωσης, ύστερα από έξι έτη συνεχούς ανοδικής πορείας. Η αύξηση των αφίξεων στα αεροδρόμια της Ελλάδος δεν κεφαλαιοποιήθηκε στα μεγέθη των ξενοδοχείων, πιθανότατα λόγω της διασποράς σε πλατφόρμες τύπου AIRBNB».

Ειδικότερα «η πληρότητα δωματίων στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας της Αθήνας μειώθηκε κατά 4,5% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2018 διαμορφώνοντας τον δείκτη στο 69,3% έναντι 72,5% το 2018. Η μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία αυξήθηκε κατά 2,9% έναντι του 2018, φτάνοντας τα € 169,31 έναντι € 164,56 το 2018. Κατά συνέπεια το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο μειώθηκε στα ξενοδοχεία πολυτελείας της Αθήνας κατά 1,7% (€ 117,29 έναντι € 119,37 του 2018) και αντιστοίχως τα συνολικά έσοδα δωματίων μειώθηκαν κατά 0,1%.

Οι επιδόσεις της «Μεγάλης Βρετανίας» και του «King George» στο Σύνταγμα

Το Ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία» κατά τη διάρκεια του α’ εξαμήνου του 2019 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 0,85% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2018, ενώ το Ξενοδοχείο «King George» εμφάνισε μείωση πωλήσεων 3,27%. Το ξενοδοχείο «Sheraton Rhodes» εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 6,49% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2018. Όσον αφορά τα Ξενοδοχεία του Ομίλου στην Σερβία, το μεν «Hyatt Regency Belgrade» κατέγραψε οριακή αύξηση πωλήσεων κατά 0,46%, το δε «Mercure Excelsior» μείωση κατά 10,78% λόγω της εξαιρετικής επίδοσης στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα με φιλοξενία αθλητικής διοργάνωσης που δεν επαναλήφθηκε φέτος.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved.