ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΑΒ: Στη μάχη του τζίρου με νέο σχεδιασμό των υπερ-καταστημάτων

20:06 - 17 Οκτ 2019 | Επιχειρήσεις
ΑΒ: Στη μάχη του τζίρου με νέο σχεδιασμό των υπερ-καταστημάτων
Σε εκτεταμένη ανασχεδίαση των μεγάλων καταστημάτων προχωρά η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος σε μια προσπάθεια να προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες στους καταναλωτές, αλλά και μοναδικές εμπειρίες στα ψώνια - shopping. Με οδηγό τις σύγχρονες τάσεις του αρχιτεκτονικού σχεδίου διαμορφώνει ξεχωριστούς χώρους ανά προϊόν μέσα στο κατάστημα, εμπλουτίζει την γκάμα των έτοιμων προς κατανάλωση προϊόντων, ενώ αξιοποιεί τις ψηφιακές τεχνολογίες έτι περαιτέρω.

Έτσι οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες -οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης, μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, κιόσκια με χρήσιμες πληροφορίες, αυτόματα ταμεία πληρωμής- που ήρθαν για να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτησή μας και να κάνουν τα ψώνια μας ακόμη πιο εύκολα και διασκεδαστικά. Επίσης στο κατάστημα ΑΒ Ελληνικό, η Pepper, το φιλικό ρομπότ  καλωσορίζει, δίνει πληροφορίες και ψυχαγωγεί.

Και όλα αυτά, σε μια ατμόσφαιρα γιορτής, διάχυτη σε όλο το κατάστημα, με οικοδεσπότη το ΑΒ Ελληνικό, και τους ανθρώπους του, και σε ρόλο παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό. Το εορταστικό φεστιβάλ συμπληρώνεται με live cooking sessions στη γωνιά των «Έτοιμων Γευμάτων AB You’ll Love» από τον αγαπημένο σεφ, Άκη Πετρετζίκη, και πολλή μουσική με Live Broadcast από τον easy 97,2 και το live performance του συγκροτήματος Swingin' Cats.

Photo 6

Κι αυτό την ώρα που η μάχη για τα μερίδια στο οργανωμένο λιανεμπόριο καλά κρατεί μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων, Σκλαβενίτη, ΑΒ, Lidl, My Market, ΕΛΟΜΑΣ και Μασούτη. Σημειώνεται ότι στο α’ εξάμηνο του 2019 η κατανάλωση κατέγραψε άνοδο κατά 3,4% σε αξία και 2,9% σε όγκο πωλήσεων, ωστόσο σε επίπεδο οκταμήνου ο ρυθμός ανάπτυξης περιορίστηκε (εξαιτίας των επιδόσεων Ιουλίου-Αυγούστου) στο 2,9% σε όγκο και αξία σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Για να δώσει, μάλιστα, το στίγμα μάλιστα επικοινωνεί στο Ελληνικό το νέο αυτό μοντέλο καταστήματος μέσα από ένα τριήμερο φεστιβάλ με «ΓΕΥΣΗ από το ΜΕΛΛΟΝ» (17-19 Οκτωβρίου).  

Αναλυτικά τα νέα τμήματα που καταναλωτής μπορεί να βρει στο μεγάλο ΑΒ του Ελληνικού είναι τα εξής:

Armonia

Χώρος με περισσότερες από 1.700 υγιεινές επιλογές  από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά. Όλα τα προϊόντα διαθέτουν ειδική σήμανση για διευκόλυνση.

Photo 41

La Fromagerie

Ειδικά διαμορφωμένος χώρος με μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο. Περιλαμβάνει 117 κωδικούς τυριού, 24 αλλαντικού & 7 deli, συνδυασμένα με 14 κωδικούς κρασιού.

Photo 33

Juice bar

Για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ. Περιλαμβάνει 10 είδη από φρεσκοστυμμένους χυμούς, 5 διαφορετικά smoothies και φρουτοσαλάτες 2 ή 3 φρούτων διαφορετικές ανά εποχή.

Sushi bar

Νέος χώρος για να απολαμβάνει κάθε πελάτης νόστιμο και φρέσκο Sushi που φτιάχνεται μέσα στο κατάστημα.

Νέες τεχνολογίες

  • Οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης: για ενημέρωση σχετικά με προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ.
  • Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service: για εξοικονόμηση χρόνου και συνέχιση αγορών μέσα στο κατάστημα, μέχρι να έρθει ειδοποίηση με μήνυμα όταν φτάσει η σειρά εξυπηρέτησης.
  • Κιόσκια με πληροφορίες για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων: που δίνουν χρήσιμες πληροφορίες, ενημερώνουν για νέα προϊόντα και προσφορές αλλά και συνταγές.
  • Αυτόματα ταμεία: για αυτόματη γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών μας αγορών.
  • Pepper: Το νέο φιλικό robot, που καλωσορίζει και δίνει πληροφορίες και μας ψυχαγωγεί.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.