ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πέντε Α.Ε(Γαλαξίας s/m): Επένδυση 32 εκατ. ευρώ το κόστος του mall Κύριο

09:08 - 22 Νοε 2019 | Επιχειρήσεις
Πέντε Α.Ε(Γαλαξίας s/m): Επένδυση 32 εκατ. ευρώ το κόστος του mall
Mε στόχο την προσέλκυση νεανικού πελατειακού κοινού(κάτω των 35 ετών) η διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, παρουσίασε χθες στους προμηθευτές της εταιρείας την νέα AI loyalty bonus card, μια επένδυση που αγγίζει τις 200.000 ευρώ.

Με στόχο την διευκόλυνση του καταναλωτή η Γαλαξίας προχωρά σε ένα σύστημα με το οποίο θα μπορεί να γνωρίζει ποιοι κωδικοί προϊόντων έχουν πέραση στους καταναλωτές.

 Επίσης, ο καταναλωτής θα έχει την δυνατότητα να βλέπει πραγματικά αυτό που τον ενδιαφέρει μπαίνοντας στο site μέσω της AI loyalty bonus κάρτας. 

Κάθε φορά που στο site του Γαλαξία συνδέεται η κάρτα bonus, η Γαλαξίας «σκανάρει» τον καταναλωτή. Στόχος της Γαλαξίας είναι η προσέλκυση νέων ηλικιών για αυτό και προχωρά σε νέες σύγχρονες μεθόδους, ακολουθώντας το ρεύμα της ψηφιακής εποχής.

Ταυτόχρονα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Παναγιώτης Πουρσανίδης σε συνάντηση με δημοσιογράφους αμέσως μετά τη παρουσίαση, αποκάλυψε ότι η εταιρία προχωρεί στη δημιουργία πράσινων καταστημάτων, mall και καινοτόμων υπηρεσιών, ύψους περίπου 50 εκατ. ευρώ για την επόμενη διετία.  

Σύμφωνα με το κ. Πουρσανίδη η εταιρία προχωρά στη  δημιουργία 10 νέων ιδιόκτητων καταστημάτων μέχρι το 2021, εκ των οποίων ένα μεγάλο mall (χωρητικότητας 40 καταστημάτων), καθώς και την καινοτόμα υπηρεσία κάρτας bonus η οποία θα έχει διάδραση με τα «θέλω» του καταναλωτή.

30 εκατ. ευρώ το κόστος του mall

Το ύψος κατασκευής του mall αναμένεται να αγγίξει τα 32 εκατ. ευρώ. Μάλιστα η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναμονή έγκρισης των αδειών, ενώ σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, οι εκκρεμότητες αναμένεται να κλείσουν μέχρι το τέλος του έτους, ενώ εργασίες κατασκευής αναμένεται αμέσως μετά την έγκριση των σχετικών αδειών.

Ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει την κατασκευή των 2 από τα 10 καταστήματα, εκ των οποίων το ένα θα εγκαινιαστεί αρχές Δεκεμβρίου και το δεύτερο αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό με το νέο έτος, και χρονικά τοποθετείται το Πάσχα.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει ήδη αγοράσει τα οικόπεδα για την ανέγερση του νέου δικτύου καταστημάτων, η ολοκλήρωση των οποίων αναμένεται μέχρι το 2021, ενώ το ύψος της επένδυσης για κάθε κατάστημα υπολογίζεται στα 2 εκατ. ευρώ (πλην του mall), ενώ στο σύνολό της ανέρχεται στα 18

Ο διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας, η οποία μέχρι στιγμής κατέχει δίκτυο 160 καταστήματα (ιδιόκτητα το 80%), με την αξία της ακίνητης περιουσίας  να αγγίζει τα 120 εκατ. ευρώ, υποστήριξε ότι στο παρελθόν βρισκόταν πολύ κοντά στην εξαγορά εταιρειών του χώρου, σημείωσε ότι είναι ανοιχτοί σε εξαγορές.

Εταιρεία διαχείρισης ακινήτων

Σε ερώτηση εάν στις προθέσεις τις εταιρείας είναι να δώσει την ακίνητη περιουσία σε διαχειριστική εταιρεία, ο κ. Πουρσανίδης τόνισε κάθετα ότι «δεν σκεπτόμαστε να εξαγοραστούμε από κανέναν. Εάν θελήσουμε κάτι τέτοιο θα επεξεργαστούμε την δημιουργία δικής μας εταιρείας διαχείρισης της ακίνητης περιουσίας μας».

«Δεν θέλουμε να πουλήσουμε, είμαστε ανοιχτοί σε εξαγορές», συμπλήρωσε.

Η αρχή μιας επιτυχημένης εταιρείας

Το ταξίδι του Γαλαξία ξεκίνησε πριν 48 χρόνια. Ήταν το το 1971, όταν πέντε φίλοι, εργαζόμενοι ως υπάλληλοι σε διάφορους χώρους, αποφάσισαν να βάλουν τις οικονομίες τους και να ξεκινήσουν μια οικονομική δραστηριότητα στο χώρο των καταναλωτικών αγαθών και να ιδρύσουν το πρώτο κατάστημα.

Το αρχικό εκείνο κεφάλαιο, το έτος 1971, ήταν 300.000 δραχμές και έτσι ξεκίνησε η εταιρεία που ονομάστηκε ΠΕΝΤΕ Ε.Π.Ε. από τους πέντε αρχικούς μετόχους και διαχειριστή τον αείμνηστο Βασίλειο Χειμωνίδη. Οι πέντε αυτοί αρχικοί μέτoχοί της εργάστηκαν εντατικά και αμισθί, και πλαισιώθηκαν και από άλλους αξιόλογους συνεργάτες, για να φτάσει ο Γαλαξίας να γίνει αυτό που είναι σήμερα.

Το «άστρο» του Βασίλη Χειμωνίδη έλαμψε νωρίς. Άλλωστε ήταν διαχειριστής της εταιρείας.

Το πρώτο κατάστημα λιανικής πώλησης ανοίγει το 1971 με τις οικονομίες των πέντε ιδρυτών. Ανοίγει στα Κάτω Πατήσια, στην Αθήνα και κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι εκείνα τα 60 τ.μ. θα εξελίσσονταν σε έναν από τους μεγαλύτερους ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλου. Στον επόμενο χρόνο που ακολουθεί ανοίγουν και άλλα μικρά εμπορικά καταστήματα του μπορούσε κανείς να βρει μια ποικιλία από απορρυπαντικά και καλλυντικά ευρείας κατανάλωσης. Σήμερα  η εταιρία είναι ίσως η μοναδική που δεν διαθέτει ξένα κεφάλαια και συνεχίζει το ταξίδι στο κλάδο του λιαεμπορίου.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

Τελευταία τροποποίηση στις 09:15 - 22 Νοε 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.