ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Adidas: Zημιές και αύξηση πωλήσεων το δ΄ τρίμηνο

11:06 - 02 Μαρ 2006 | Επιχειρήσεις
Ζημιές εμφάνισε κατά το τέταρτο τρίμηνο η Adidas-Salomon, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών παγκοσμίως, λόγω των δαπανών για την ενσωμάτωση της Reebok International και της προώθησης των προϊόντων της εν όψει του παγκόσμιου κυπέλλου του ποδοσφαίρου. Ωστόσο, η αύξηση των πωλήσεων δημιουργεί αισιοδοξία για την κερδοφορία της τρέχουσας χρήσης.
Οι καθαρές ζημίες ανήλθαν στα 4 εκατ. ευρώ ή 2 λεπτά ανά μετοχή, έναντι καθαρών κερδών 20 εκατ. ευρώ ή 45 λεπτών ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές προσδοκούσαν κέρδη της τάξης των 5 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, αισιόδοξα ήταν τα μηνύματα από το μέτωπο των πωλήσεων, όπου σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 27%, στα 1,52 δισ ευρώ. Η γερμανική Adidas, της οποίας η εξαγορά της Reebok διπλασίασε το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά και μείωσε το χάσμα της με τη μεγαλύτερη ανταγωνίστριά της Nike, σημείωσε αυξημένες πωλήσεις που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου που διοργανώνεται το καλοκαίρι στη Γερμανία. Η μετοχή της Adidas ενισχύθηκε κατά 12% από τότε που ανακοινώθηκε η εξαγορά της Reebok, ενώ οι μετοχές της Nike έχουν σημειώσει αναιμική άνοδο, μικρότερη του 1%. Οι μετοχές της Puma, της μεγαλύτερης ανταγωνίστριας της Adidas στην Ευρώπη, σημείωσαν την ίδια περίοδο κατακόρυφη άνοδο κατά 47%.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.