ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Entersoft: Είσοδος στο Χ.Α., εξαγορές και παρουσία στην ηλεκτρονική τιμολόγηση

12:06 - 26 Φεβ 2020 | Επιχειρήσεις
Entersoft: Είσοδος στο Χ.Α., εξαγορές και παρουσία στην ηλεκτρονική τιμολόγηση
Με κεντρικό στόχο την ανάπτυξη στην Ελλάδα, μέσω εξαγορών εταιρειών που θα συμπληρώσουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, προχωρά την είσοδό της στο Χρηματιστήριο Αθηνών η Entersoft, με στόχο να αντλήσει ποσό περί τα 3,8 εκατ. ευρώ με βάση την ανώτατη τιμή.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρίας σε συνάντηση χτες με τα ΜΜΕ, με τα κεφάλαια από την είσοδο στο Χ.Α., η Entersoft θα κινηθεί κυρίως για την εξαγορά πλειοψηφικών ποσοστών, σε έως πέντε εταιρείες, πρωταγωνιστώντας στο νέο γύρο συγκέντρωσης της κατακερματισμένης και συγχρόνως αναπτυσσόμενης αγοράς λογισμικού για επιχειρήσεις.

Οι εν λόγω εξαγορές θα αφορούν εταιρείες παραγωγής λογισμικού και συναφών υπηρεσιών με εξειδικευμένο προσωπικό, τεχνογνωσία και προϊόντα σε συμπληρωματικούς τομείς με εκείνους που ήδη δραστηριοποιείται ο Όμιλος και οι οποίες διαθέτουν πελατολόγιο σε ΜμΕ και Μεγάλες Επιχειρήσεις. Με αυτές τις εξαγορές καθώς και τα νέα της προϊόντα και υπηρεσίες στα οποία επένδυσε την περίοδο της κρίσης, η εταιρεία προσδοκά να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης που παρουσιάζει με συνέπεια τα τελευταία τέσσερα χρόνια και να προωθήσει πιο επιθετικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους πελάτες αυτών των εταιρειών (cross selling).

Μέσα από την είσοδό της στο Χ.Α., όπως δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος Αντώνης Κοτζαμανίδης σε συνάντηση με δημοσιογράφους, η εταιρεία επιδιώκει να μπει σε μια τροχιά ενίσχυσης της σχέσης της με την κεφαλαιαγορά, αλλά και να στηρίξει την προσπάθειά της για νέα καινοτόμα προϊόντα. Τέτοια είναι προγράμματα λογισμικού για τη στήριξη των ηλεκτρονικών τιμολογίων. Στο πεδίο αυτό, όπου η Entersoft δραστηριοποιείται μέσω μιας θυγατρικής που εξαγόρασε ήδη από το 2010, ποντάρει πολλά. Πρόκειται για τη Retail Link, που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και στις νέες αλλαγές που προωθεί η ΑΑΔΕ σχετικά με τα ηλεκτρονικά βιβλία και τους Παρόχους για τα ηλεκτρονικά τιμολόγια.

Σημειώνεται ότι τον Απρίλιο του 2020 ενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά βιβλία για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες και μάλιστα υποχρεωτικά. Την ίδια περίοδο ξεκινάει, αλλά με προαιρετικό χαρακτήρα σε πρώτη φάση, η ηλεκτρονική τιμολόγηση με στόχο και αυτή να γίνει υποχρεωτική για όλους σταδιακά.

Ουσιαστικά, το νέο πλαίσιο θα ωθήσει τους επαγγελματίες και τις 170-180.000 ελληνικές επιχειρήσεις να αναζητήσουν ψηφιακές λύσεις μέσω είτε επέκτασης των συμβάσεων ψηφιακής υποστήριξης των λογιστηρίων τους, είτε μέσω της προμήθειας νέων εργαλείων.

Πάντως, η εταιρία που ξεκίνησε πριν 17 χρόνια από 4 συνεργάτες κινείται την τελευταία 4ετία με διψήφια ποσοστά ανάπτυξης κύκλου εργασιών και μάλιστα με οργανική ανάπτυξη δικών της υπηρεσιών και εφαρμογών πληροφορικής. Συνάμα, σύμφωνα με τον κ. Κοτζαμανίδη, η Entersoft τα τελευταία εννέα χρόνια δίνει με συνέπεια αυξανόμενα μερίσματα στους μετόχους, ενώ οι νέες μετοχές θα δικαιούνται μέρισμα και για τη χρήση του 2019. Επίσης, το free float μετά την εισαγωγή θα διαμορφωθεί πέριξ του 28-29%. Επίσης, η εταιρία έχει σχεδόν μηδενικό δανεισμό (μόλις 800 χιλ. ευρώ), ενώ διαθέτει καθαρό ταμείο περίπου 3,5 εκατ. ευρώ.

Στο φόντο αυτό, η έναρξη της δημόσιας προσφοράς έχει οριστεί για τις 03/03/2020 και η λήξη της στις 05/03/2020. Και βέβαια η είσοδος της εταιρείας στην Ρυθμιζόμενη Αγορά του Χ.Α. με Δημόσια Προσφορά μετοχών είναι η πρώτη που γίνεται στην ελληνική κεφαλαιαγορά μετά το καλοκαίρι του 2014 και η πρώτη που αφορά εταιρεία της Εναλλακτικής Αγοράς που μετατάσσεται στην Ρυθμιζόμενη Αγορά. «Είναι αποτέλεσμα των επενδυτικών ενεργειών της Entersoft κατά τη διάρκεια της κρίσης, που οδήγησαν την ανάπτυξή της και την έφεραν σε ηγετική θέση τόσο στα συστήματα ERP και CRM όσο και σε συστήματα Enterprise Mobility και Logistics» τονίζεται σχετικά από την εταιρία που πρωταγωνιστεί στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού προσφέροντας ενοποιημένο περιβάλλον λειτουργίας σε όλα τα προϊόντα της, ERP, WMS, CRM, Retail, Mobile & B.I., σχεδιασμένα στην πιο σύγχρονη πλατφόρμα .ΝΕΤ της Μicrosoft, για τοπική υποδομή ή Cloud, με άδεια χρήσης ή ως SaaS. Παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη και ποιοτικά διευρυμένο πελατολόγιο σε 21 χώρες. Διαθέτει Πιστοποιημένο Δίκτυο Συνεργατών, είναι εισηγμένη στην ΕΝ.Α. του Χρηματιστηρίου Αθηνών, διατηρεί θυγατρικές εταιρείες σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στην Ελλάδα την εταιρεία Retail Link.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.