ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αναβαθμίζεται ο συμβουλευτικός ρόλος των επιμελητηρίων εν μέσω της πανδημίας

08:18 - 29 Απρ 2020 | Επιχειρήσεις
Αναβαθμίζεται ο συμβουλευτικός ρόλος των επιμελητηρίων εν μέσω της πανδημίας
Πρωταγωνιστικό ρόλο μπορούν να έχουν τα Επιμελητήρια όσον αφορά την ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην παραδοσιακή επιχειρηματική νοοτροπία, που επικρατεί στην ελληνική πραγματικότητα. Ο νέος συμβουλευτικός ρόλος των Επιμελητηρίων αντανακλάται και επιβεβαιώνεται και στην ευρύτατη αποτύπωση θετικής γνώμης, ως προς την χρησιμότητα της υποστήριξης και πληροφόρησης που αυτά παρέχουν στο νέο τεχνολογικό - πληροφοριακό περιβάλλον.

Τα συμπεράσματα αυτά διατυπώνονται στην έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ), η οποία διεξήχθη στην Περιφέρεια Αττικής, σε δείγμα μεγαλύτερο των 1000 ερωτηθέντων και διενεργήθηκε από την εταιρεία Pulse RC στο διάστημα από 12 έως 15 Απριλίου 2020.

Σύμφωνα με την έρευνα του ΕΕΑ, η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων κατοίκων της Περιφέρειας Αττικής (83%) κρίνει πως τα Επιμελητήρια της χώρας πρέπει να προσφέρουν πληροφόρηση και υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις, ώστε αυτές να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του Ίντερνετ (όπως ηλεκτρονικό εμπόριο - ηλεκτρονικά καταστήματα – ηλεκτρον. υπηρεσίες).

odjgrdig

bdahj

Θετικό για τα Επιμελητήρια είναι το ισοζύγιο των απαντήσεων στο ερώτημα αν αυτά σήμερα, προσφέρουν στις ελληνικές επιχειρήσεις πληροφόρηση και υποστήριξη προς αυτή την κατεύθυνση: περισσότεροι (40%) απαντούν καταφατικά από ότι αρνητικά (36%) – με το 24% να μην γνωρίζει ή να μην έχει άποψη.

ajhf

zdbciusd

Ακόμα πιο υψηλό ποσοστό συγκεντρώνουν οι καταφατικές απαντήσεις μεταξύ των πιο αρμόδιων να αξιολογήσουν την «απόδοση» των Επιμελητηρίων: των επαγγελματιών και των επιχειρηματιών - πολλοί από τους οποίους (οι περισσότεροι;) είναι μέλη τους. Το ποσοστό των καταφατικών απαντήσεων φθάνει στο 45% - με το 15% να μην γνωρίζει ή να μην απαντά.

 

Διαβάστε επίσης:

 

Εκρηκτική αύξηση σε ηλεκτρονικές συναλλαγές και τηλεργασία εν μέσω πανδημίας

 

Πώς αποτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές τις υπηρεσίες των e-shops

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.