ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Adidas: Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου τονώνει τα κέρδη της

11:31 - 09 Μαϊ 2006 | Επιχειρήσεις
Ανοδο της τάξης του 37% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της Adidas-Salomon, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας αθλητικών ειδών στον κόσμο, τα οποία τονώθηκαν από την αύξηση της ζήτησης για τα προϊόντα της, εν όψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στη Γερμανία.
Συγκεκριμένα, τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 144 εκατ. ευρώ (183 εκατ. δολ.) από 105 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, πάνω από τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών, που τα υπολόγιζαν στα 131 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της κατά το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο κατά 47%, στα 2,46 δισ. ευρώ, αποτέλεσμα της εξαγοράς της Reebok, στην οποία προχώρησε πέρυσι η εταιρεία. Εξαιρουμένων των εσόδων της Reebok, οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 13% με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Υπενθυμίζεται ότι η Adidas είχε καταβάλει πέρυσι 3,8 δισ. δολ. για την Reebok, σε μια προσπάθεια να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και να μειώσει το χάσμα μεταξύ της Nike, της μεγαλύτερης εταιρείας αθλητικών ειδών παγκοσμίως.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.