ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πλαίσιο: Ανταποκρίθηκε με επιτυχία στη χρονιά του lockdown Κύριο

15:43 - 24 Δεκ 2020 | Επιχειρήσεις
Πλαίσιο: Ανταποκρίθηκε με επιτυχία στη χρονιά του lockdown
Το 2020 ήταν μία χρονιά προκλήσεων που -μεταξύ άλλων- «δοκίμασε» τις επιχειρήσεις, οι οποίες κλήθηκαν να ανταπεξέλθουν άμεσα στα δεδομένα της πανδημίας και να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών/πελατών. Τα είδη τεχνολογίας και γραφείου έγιναν είδη πρώτης ανάγκης και νέες «έννοιες», όπως η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση μπήκαν στις ζωές μας.

Ευτυχώς, για τους καταναλωτές, υπήρξαν «ετοιμοπόλεμες» επιχειρήσεις, όπως το Πλαίσιο, που δήλωσε «παρών» για να καλύψει τις νέες ανάγκες που δημιουργήθηκαν από την πανδημία του κορονοϊού και πέρασε με επιτυχία τις σχετικές «εξετάσεις», τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο lockdown που ακόμη διανύουμε.

Τηλεργασία

Το Πλαίσιο προμήθευσε τους πελάτες του με όλα τα απαραίτητα για να μπορέσουν να δουλέψουν από το σπίτι, καθώς η τηλεργασία έγινε υποχρεωτική ώστε να περιοριστεί η διασπορά του ιού.

Εργαζόμενοι και επιχειρήσεις έπρεπε να αλλάξουν σε λίγες ημέρες συνήθειες ετών και το Πλαίσιο τούς βοήθησε να ανταπεξέλθουν, καθώς μπόρεσε και τους προμήθευσε άμεσα με όλα όσα χρειάζονταν.

Τηλεκπαίδευση

Αντίστοιχα, «έλυσε» τα χέρια σε εκπαιδευτικούς που έπρεπε να βρίσκονται στο σχολείο χωρίς να είναι εκεί (τηλεκπαίδευση).

Ανάλογες λύσεις προσφέρθηκαν φυσικά σε γονείς και μαθητές που έπρεπε να μπουν επίσης στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης.

Διασκέδαση

Το lockdown, όμως, δεν μπορούσε να περάσει μόνο με δουλειά και διάβασμα. Ήταν απαραίτητες και οι στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης. Από το Πλαίσιο οι καταναλωτές απέκτησαν τα κατάλληλα εργαλεία για να ξεκινήσουν νέες δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα, οι DIY κατασκευές, τα παζλ και η μαγειρική.

Ασφαλώς, υπήρχαν και τα κατάλληλα «εργαλεία» ώστε οι πολίτες να παραμείνουν σε επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα χωρίς να βρίσκονται στον ίδιο χώρο και δεν είναι φυσικά τυχαίο πως η κατηγορία των web cameras παρουσίασε αύξηση 1300%.

Εντυπωσιακά νούμερα

Επίσης, στο εντεκάμηνο του 2020 έγινε προμήθεια  περίπου 150.000 υπολογιστών (laptop, desktop, tablets), ενώ οι πωλήσεις ακουστικών και μικροφώνων διπλασιάστηκαν κατά την περίοδο του δεύτερου lockdown.

Οι πωλήσεις των παιχνιδιών παρουσίασαν αύξηση 75% στο 11μηνο, ενώ αύξηση της τάξεως του 75% παρουσίασε και η κατηγορία των οικιακών συσκευών κατά το τρίτο τρίμηνο 2020.

Όπως είναι φυσικό τα παραπάνω αποτυπώθηκαν στα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα του Πλαισίου τόσο στο εννεάμηνο όσο και στο τρίτο τρίμηνο.

 Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών  τη περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020 ανήλθε σε 86,339 εκατ. ευρώ έναντι 76,894 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας διψήφια ποσοστιαία αύξηση κατά 12,3% σε σύγκριση με τη αντίστοιχη περίοδο του 2019.

  • • Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ανήλθαν σε επίπεδο Ομίλου σε 1,932 εκατ. ευρώ έναντι 1,770 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2019, υψηλότερα κατά 9,2%.
  • • Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 3,878 εκατ. ευρώ έναντι 3,943 εκατ. ευρώ, ελαφρά χαμηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2019 κατά 1,7%.
  • • Τα κέρδη προ φόρων (EBT) σε ενοποιημένη βάση παρουσίασαν σημαντική βελτίωση κατά 63,2% και ανήλθαν σε 1,475 εκατ. ευρώ, έναντι 904.000 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Ενσωματώνοντας τα ανωτέρω οικονομικά δεδομένα, σε επίπεδο εννιαμήνου, τα αντίστοιχα ενοποιημένα οικονομικά μεγέθη διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • • Ο ρυθμός αύξησης του κύκλου εργασιών βελτιώθηκε σε σχέση με εκείνον του εξαμήνου, καθώς οι πωλήσεις ανήλθαν σε 234,905 εκατ. ευρώ έναντι 214,417 εκατ. ευρώ, ήτοι 9,6% υψηλότερες.
  • • Ο ρυθμός μείωσης των κερδών προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) υποχώρησε στο 5,3%, και σε απόλυτα μεγέθη διαμορφώθηκαν σε 3,482 εκατ. ευρώ έναντι 3,677 εκατ. ευρώ.
  • • Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διατηρήθηκαν στα περσινά επίπεδα, ήτοι σε 9,220 εκατ. ευρώ έναντι 9,205 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2019
  • • O ρυθμός αύξησης των κερδών πριν τη φορολογία (EBT) επιταχύνθηκε και διαμορφώθηκε σε 42,8% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019, τα δε κέρδη σε απόλυτο μέγεθος προσέγγισαν τα 2 εκατ. ( 1,976 εκατ. ευρώ), έναντι 1,384 εκατ. ευρώ.

Οι ισχυρές επιδόσεις του Πλαισίου είναι, βέβαια, όπως σημειώνει ο Όμιλος αποτέλεσμα της συλλογικής δουλειάς πολλών παραγόντων:

Α) Της εξαιρετικά ικανής και δεμένης ομάδας 1.500 ανθρώπων, η οποία ακόμα και μακριά από το γραφείο έχει άψογο συντονισμό

Β) Των 2 υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων logistics στη Μαγούλα και τη Μάνδρα Αττικής, οι οποίες λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα

Γ) Της αναβάθμισης της πλατφόρμας plaisio.gr, ώστε να φιλοξενεί χιλιάδες επισκέπτες παράλληλα χωρίς πρόβλημα. Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί στρατηγική επένδυση της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2019 με αποτέλεσμα ο όμιλος να ανταποκριθεί με επιτυχία στην ραγδαία αύξηση των παραγγελιών που δημιούργησε αρχικά το lock down του περασμένου Μαρτίου και ενισχύθηκε με το δεύτερο lock down του Νοεμβρίου του 2020. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της εξέλιξης, αποτελεί το γεγονός ότι το Πλαίσιο «κατέγραψε» στο ηλεκτρονικό κατάστημα περισσότερες από 780.000 επισκέψεις σε μία μέρα!!!

plaisio2

Η δυναμική της υποδομής του Πλαισίου υποστηρίζεται από τους παρακάτω στρατηγικούς πυλώνες:

Α) Το In-house call center & customer service, το οποίο απαρτίζεται από 350 συνεργάτες και

Β) Στον στόλο 90 φορτηγών για τη διανομή των προϊόντων στους καταναλωτές.

Τέλος, να σημειωθεί πως σε ανακοίνωσή της Εταιρείας στο Χρηματιστήριο Αθηνών σχετικά με την πορεία εργασιών της επιχείρησης επισημαίνεται πως «με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τους επενδυτές παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις που σχετίζονται µε την παρούσα υγειονομική κρίση και μελετά σε συστηματική βάση τους πιθανούς παράγοντες κινδύνου, οι οποίοι ενδέχεται να επηρεάσουν τη χρηματοοικονομική θέση και τις δραστηριότητές της».

Παράλληλα, η Οικονομική Διεύθυνση του Ομίλου, αξιολογώντας όλες τις διαθέσιμες χρηματοοικονομικές επιλογές και αξιοποιώντας τα μέτρα στήριξης που έχει θεσπίσει η πολιτεία για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων και δοθείσης της ύπαρξης ευρείας ρευστότητας, μεριμνά για τον περιορισμό των όποιων τυχόν δυσμενών συνεπειών στο μικρότερο δυνατό βαθμό.

Η μέχρι τώρα πορεία του Ομίλου εντός της τρέχουσας χρήσης τονίζει η διοίκηση «αναδεικνύει την απρόσκοπτη εξέλιξη των δραστηριοτήτων του με κύρια χαρακτηριστικά τη σχεδόν διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών παρά τη μακρά περίοδο κατά την οποία τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά, τη σταθεροποίηση των λειτουργικών αποτελεσμάτων παρά τις έντονες διαχειριστικές διακυμάνσεις λόγω εφαρμογής των μέτρων κατά της πανδημίας και τη συνεπή βελτίωση της κερδοφορίας πριν τη φορολογία».

Τελευταία τροποποίηση στις 15:43 - 24 Δεκ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.