ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νέα εποχή για τη Λεωφ. Συγγρού

10:24 - 13 Οκτ 2008 | Επιχειρήσεις
Στο ζενίθ βρίσκεται η εμπορική "αδρεναλίνη" της Λεωφ. Συγγρού, καθώς πρωτοκλασσάτα ονόματα του λιανεμπορίου τρέχουν για να αγκαζάρουν χώρους πολλών τετραγωνικών μέτρων. Αποτέλεσμα αυτού αναφέρουν παράγοντες του real estate είναι τα μισθώματα της περιοχής και στα εμπορικά καταστήματα αλλά και στις κατοικίες να έχουν πάρει την ανιούσα, ενώ δεν προβλέπεται άμεσο φρενάρισμα τους καθώς οι αφίξεις επιχειρήσεων του λιανεμπορίου έχει δώσει αξία στην περιοχή.

Η εμπορική εικόνα κατά μήκος της Λεωφ. Συγγρού, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Τα κτίρια γραφείων που έχουν δημιουργηθεί κατά μήκος της κεντρικής λεωφόρου προσφέρουν απολύτως ικανοποιητικούς χώρους υψηλών προδιαγραφών με ανταγωνιστικά μισθώμτα. Ωστόσο, όπως αναφέρουν παράγοντες από τον χώρο του real estate η Λεωφ. Συγγρού δεν έχει ακόμη αποκτήσει το χαρακτήρα επιχειρηματικού κέντρου, που διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια η Κηφισίας, καθώς δεν την βοηθάνε ιδιαίτερα κάποιες άλλες χρήσεις που φιλοξενεί. Eίναι χαρακτηρηστικό ότι στην περιοχή διατηρούν πολλές ασφαλιστικές τα κεντρικά τους γραφεία, υπάρχουν αρκετές εκθέσεις αυτοκινήτων ενώ δεν πρέπει να μας διαφεύγει και η παρουσία του Ωνασείου.

Παρόλα ταύτα, εκοπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμυ θεωρούν ότι η περιοχή διαθέτει πολλές προοπτικές να είναι η επόμενη μεγάλη εμπορική πιάτσα του λεκανοπεδίου. Με βάση αυτή την προοπτική, ο όμιλος Κοντέλλης δημιούργησε πριν αό αρκετά χρόνια πολυχώρο ψυχαγωγίας, όπου παρατηρείται σήμερα συγκεντρώνει αυξημένη κίνηση. Προς την ίδια κετύθυνση, πριν από ένα χρόνο περίπου την αρχή έκανε η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Ηλεκτρονική Αθηνών , για να ακολουθήσουν φέτος οι ανταγωνίστριες του κλάδου Saturn και Εlectroworld. Οι τρεις αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών προσπαθούν μέσα από τα 15.000 τ.μ. περίπου που διαχειρίζονται να δελεάσουν τους καταναλωτές του λεκανοπεδίου και όχι μόνο να επισκεφτούν τα καταστήματά τους και να προτιμήσουν εν τέλει τα είδη τους. Στις παρουσίες αυτές δεν πρέπει να παραλείψουμε και το παρόν που έχει δώσει την τελευταία διετία και η Media Markt όπου και εγκανίασε το 7ο κατάστημά της στο Δέλτα Φαλήρου. 

Oι αφίξεις όμως δεν τελειώνουν εδώ, καθώς σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες τα διαθέσιμα ακίνητα της περιοχής βρίσκονται εδώ και καιρό στο μικροσκόπιο της γαλλικής πολυεθνικής Fnac, ενώ βλέψεις για την περιοχή έχει και η σουηδική πολυεθνική ένδυσης H & M. "Στέκι", όπως ακούγεται έχει ήδη βρει ο όμιλος Carrefour-Μαρινόπουλος, ο οποίος ετοιμάζεται να εγκανιάσει κατάστημα εντός του Νοεμβρίου. Η επιλογή αυτή στηρίζεται στην γενικότερη επιθετική πολιτική επέκτασης του πολυεθνικού ομίλου να εκμεταλλεύεται -πριν ακόμη δημιουργηθούν- τις εμπορικές πιάτσες.  

Δ.Καραγιαννοπούλου

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.