Παράλληλα, όπως σημείωσε, κατά το 2015 η ΤΕΡΝΑ «ήταν, ίσως, η μοναδική εταιρεία που δεν διέκοψε ούτε μείωσε τους ρυθμούς κατασκευής των μεγάλων έργων», εξαντλώντας την μεγάλη πιστοληπτική ικανότητα που διαθέτει. Όπως διαβεβαίωσε ο κ. Περιστέρης, τα οδικά έργα παραχώρησης, που υλοποιεί η εταιρεία, θα παραδοθούν τον Μάρτιο του 2017, με τη διάνοιξη της σήραγγας της Κλόκκοβας, έργο ιδιαίτερα δύσκολο, να ολοκληρώνεται τις προσεχείς ημέρες.
Ο κ. Περιστέρης αναφέρθηκε στα προβλήματα (capital controls, μεταβολή φορολογικού πλαισίου) που κυριάρχησαν στην ελληνική οικονομία το 2015, επηρεάζοντας αρνητικά το επιχειρηματικό περιβάλλον.
Είπε ότι η μερισματική πολιτική θα επανέλθει σε ορίζοντα λίγων ετών, καθώς καταγράφεται βελτίωση της χρηματοοικονομικής κατάστασης. Σχετικά με τις οφειλές του Δημοσίου, ανέφερε ότι η εταιρεία έχει λαμβάνειν ποσό της τάξης των 60-70 εκατ. ευρώ από ΦΠΑ, το οποίο, όμως, το Δημόσιο δεν καταβάλλει έντοκα, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Τόνισε ακόμη ότι απαιτείται ένα βίαιο οικονομικό σοκ και ανέφερε ότι, σε αυτή τη φάση, το Brexit, δεν θα δημιουργήσει επιπτώσεις στη χρηματοδότηση των έργων.
Όπως αναφέρθηκε στη γ.σ., η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ συνέχισε το επενδυτικό πρόγραμμά της στην ενέργεια όπου αναπτύσσει νέα έργα ΑΠΕ, ενώ, σήμερα, διαθέτει σε λειτουργία έργα ισχύος 664 MW. Στην Εύβοια η πρώτη φάση του προγράμματος εξόρυξης μαγνησίας (υποπροϊόν Λευκολίθου), ύψους 25 εκατ. ευρώ, έχει σχεδόν αποπερατωθεί, ενώ εκκρεμεί η αποπεράτωση της δεύτερης φάσης η πρόοδος της οποίας συναρτάται με το "πάγωμα" των καταβολών του επενδυτικού νόμου.
Η κατασκευαστική υπέγραψε το 2016 νέες συμβάσεις έργων ύψους 270 εκατ. ευρώ, με το ανεκτέλεστο υπόλοιπο να διαμορφώνεται στα 2,7 δισ. ευρώ.