Σύμφωνα με πληροφορίες έδωσ εέκπτωση 50%-51% και κέρισε στη δημοπράτηση του 4ο τμήματος που αφορά στην κατασκευή του τμήματος Κυλλήνη - Βάρδα, προϋπολογισμού 74.010.000 ευρώ (με ΦΠΑ). Πρόκειται για την εργολαβία με το υψηλότερο κόστος μεταξύ αυτών που έχουν προχωρήσει μέχρι τώρα.
Ο όμιλος Καλογρίτσα έχει κερδίσει μέχρι σήμερα άλλες τρεις εργολαβίες με εκπτώσεις από 53% έως και 57,45%.
Θα ακολουθήσει προς τα τέλη Μαρτίου η πέμπτη εργολαβία, η οποία αφορά στην κατασκευή του τμήματος Βάρδα - Σαγέικα, με προϋπολογισμό 68 εκ. ευρω. Η έκτη εργολαβία θα αφορά στο τμήμα Σαγέικα - Κάτω Αχαΐα, η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα - ΒΙΠΕ και η όγδοη το τμήμα ΒΙΠΕ - Μιντιλόγλι, ώστε ο οδικός άξονας να ενωθεί με την Ολυμπία Οδό.
Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει υποστηρίξει πως στις αρχές Μαΐου θα υπογραφούν ταυτόχρονα και οι οκτώ συμβάσεις για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος. Στο υπουργείο τονίζουν πως ο φάκελος «Μεγάλου Εργου», ώστε να ενταχθεί το οδικό έργο και τυπικά στο ΕΣΠΑ, θα υποβληθεί τις αρχές της άνοιξης στην Κομισιόν.