ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Aκτωρ: Μειοδότρια σε δύο έργα της Εγνατίας

17:51 - 27 Απρ 2006 | ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μειοδότρια σε δύο έργα της Εγνατίας ανακηρύχθηκε η Aκτωρ ενώ τρίτο έργο ανέλαβε η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ. Τα έργα αυτά, συνολικού προϋπολογισμού 406 εκατ. ευρώ, ήταν τα τελευταία που είχαν απομείνει χωρίς ανάδοχο.
Ειδικότερα η Ακτωρ ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος στα ακόλουθα δύο έργα: - «Εγνατία Οδός: Κατασκευή δεξιού κλάδου από έξοδο σήραγγας Ανηλίου έως έξοδο σήραγγας Μαλακασίου Β» , προϋπολογισμού 159 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.), παρέχοντας έκπτωση 37,77%. - Εγνατία οδός: Κατασκευή τμήματος από έξοδο σήραγγας Τ8 έως Α/Κ Περιστερίου», προϋπολογισμού 114 εκατ. ευρώ (περιλαμβανομένου του Φ.Π.Α.), παρέχοντας έκπτωση 36,31%. Το έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή του τμήματος της Εγνατίας οδού από έξοδο σήραγγας Τ8 έως Α/Κ Περιστερίου, μήκους 4,2 χλμ και διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με κεντρική νησίδα, συνολικού πλάτους 24,5μ, με δυο λωρίδες και μια ΛΕΑ ανά κλάδο. Τέλος η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος με έκπτωση 28,20% στο έργο: «Κάθετος Άξονας Εγνατίας Οδού Δερβένι- Σέρρες - Προμαχώνας: Τμήμα Στρυμονικό-A/K Λευκώνα – Α/Κ Χριστού», συνολικού προϋπολογισμού 133 εκατ. ευρώ (περιλαμβανομένου του Φ.Π.Α.). Το έργο προβλέπει την πλήρη κατασκευή του τμήματος Στρυμονικό - Ανισόπεδος κόμβος Λευκώνα - Ανισόπεδος κόμβος Χριστού, του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας, μήκους 22 χλμ περίπου και διατομής κλειστού τετράϊχνου αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας, με δυο λωρίδες και μια ΛΕΑ ανά κλάδο.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.