ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΥΠΕΧΩΔΕ: Οι ανάδοχοι σε 3 έργα της Εγνατίας Οδού

13:26 - 17 Φεβ 2006 | ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Tους αναδόχους σε τρία νέα έργα της Εγνατίας Οδού, συνολικού προϋπολογισμού 251,5 εκατομμυρίων ευρώ, ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Αναλυτικά, τα τρία έργα της Εγνατίας Οδού στα οποία αναδείχθηκε ανάδοχος είναι τα εξής: 1. Τμήμα Μεσόγειας χάραξης Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας, από Α/Κ Στρυμόνα έως Α/Κ Μουσθένης Χ.Θ. 23+040 Προϋπολογισμός : 106.000.000,00 ευρώ (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) Στο έργο μειοδότησε η εταιρεία J&P ΑΒΑΞ Α.Ε με έκπτωση 32,86%. 2. Τμήμα Μεσόγειας χάραξης Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας, από Α/Κ Μουσθένης (Χ.Θ. 23+040) έως έξοδο σήραγγας Συμβόλου (Χ.Θ. 36+900) Προϋπολογισμός : 104.500.000,00 € (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) Στο έργο μειοδότησε η εταιρεία J&P ΑΒΑΞ Α.Ε με έκπτωση 33,61%. 3. Τμήμα Αλιάκμων-Ν. Κωσταράζι του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή Προϋπολογισμός : 51.000.000,00 ευρώ (περιλαμβανομένου Φ.Π.Α.) Στο έργο μειοδότησε η εταιρεία ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε με έκπτωση 33,80%. Οπως επισήμανε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, για τα ανωτέρω έργα δεν υπήρχαν ώριμες μελέτες και δεν ήταν ενταγμένα στο Γ’ ΚΠΣ για χρηματοδότηση. Τα έργα εντάχθηκαν στο Γ΄ΚΠΣ τον Ιούλιο του 2005 και στην συνέχεια έγινε μεγάλη προσπάθεια για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να προκηρυχθούν τα έργα σε χρόνο ρεκόρ από την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. "Στις 22 Φεβρουαρίου δημοπρατούμε, επίσης, τη Γέφυρα του Νέστου και το υπολειπόμενο τμήμα Ελευθερούπολη-Άγιος Ανδρέας (με τη σήραγγα στο όρος Σύμβολο) δημοπρατείται μέσα στο Μάρτιο", ανέφερε ο υπουργός και πρόσθεσε: "Τα έργα αυτά είναι τα τελευταία που πρέπει να κατασκευαστούν στον άξονα Θεσσαλονίκη - Κήποι Έβρου για να ολοκληρωθεί. Αυτό το γεγονός μας φέρνει ακόμα πιο κοντά στο στόχο μας να ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας της Εγνατίας Οδού μέσα στο 2008". Oσον αφορά την ανάδειξη αναδόχου στο τμήμα Αλιάκμονας- Ν. Κωσταράζι του Κάθετου Άξονα Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή, ο κ. Σουφλιάς σημειώνει ότι με το τμήμα αυτό ολοκληρώνεται ο κάθετος άξονας από Σιάτιστα μέχρι Καστοριά ένα έργο πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της περιοχής καθώς ουσιαστικά συνδέει τον Νομό Καστοριάς με την Θεσσαλονίκη. Πλέον απομένει προς κατασκευή το τμήμα από Καστοριά μέχρι τα Ελληνοαλβανικά σύνορα, έργο που θα κατασκευαστεί στην 4η Προγραμματική Περίοδο.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.