ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Υψηλό το τίμημα της ψηφιακής ανασφάλειας στις επιχειρήσεις

12:12 - 14 Ιαν 2016 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Υψηλό το τίμημα της ψηφιακής ανασφάλειας στις επιχειρήσεις
Περισσότερες από τις μισές (57%) εταιρείες παγκοσμίως παραδέχονται ότι τα περιστατικά ψηφιακής ασφάλειας, που αντιμετώπισαν κατά το τελευταίο έτος, είχαν αρνητικό αντίκτυπο στη φήμη τους.

Το μέσο κόστος της ζημιάς στη φήμη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ξεπερνούσε τα 8.000 δολάρια ανά περιστατικό, ενώ η ζημιά για τις μεγάλες επιχειρήσεις υπερέβαινε τα 200.000 δολάρια.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της Kaspersky Lab και της B2B International το 2015, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 5.500 στελέχη πληροφορικής από 26 χώρες η αποκατάσταση της εταιρικής φήμης, ύστερα από κυβερνοεπίθεση μπορεί να κοστίσει χρυσάφι.  

Η εμπιστοσύνη των πελατών και των συνεργατών μπορεί να αποφέρει υψηλότερα κέρδη σε μια επιχείρηση, ενώ μια «αψεγάδιαστη» φήμη διαδραματίζει καίριο ρόλο στην εδραίωση της εμπιστοσύνης, όπως διαπιστώνει ο συντάκτης της έρευνας. Η απώλεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς μια επιχείρηση συχνά οδηγεί σε χαμηλότερα κέρδη ή σε δυσμενέστερες ή και ακραίες επιπτώσεις μερικές φορές (π.χ. πτώχευση).

Η ζημιά στη φήμη εξαρτάται άμεσα από το ενδεχόμενο δημοσιοποίησης του περιστατικού. Το 19% των Ευρωπαίων ερωτηθέντων δήλωσε ότι πληροφορίες σχετικά με ένα περιστατικό ψηφιακής ασφάλειας στην εταιρεία τους διέρρευσαν στα ΜΜΕ.

Η έκταση που μπορεί να λάβει η ζημιά στη φήμη μιας εταιρείας μετριέται από το ποσό που η εταιρεία καλείται να δαπανήσει για να αποκαταστήσει την εικόνα της. Μία στις τέσσερις εταιρείες στην Ευρώπη (24%) αναγκάστηκε να ζητήσει τη βοήθεια εξωτερικών συμβούλων επικοινωνίας. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην έννοια της θετικής φήμης, κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών.

«Ανεξαρτήτως από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι μια επιχείρηση, η ζημιά στη φήμη μπορεί να βλάψει το ίδιο κάθε επιχείρηση», σχολίασε ο Konstantin Voronkov,  Head of Endpoint Product Management της Kaspersky Lab. «Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι σημαντικό να ληφθούν όλα τα δυνατά μέτρα για τη διασφάλιση της προστασίας των Πληροφοριών. Η ολοκληρωμένη προστασία κάθε τμήματος της τεχνολογικής υποδομής μιας εταιρείας συμβάλλει στην προστασία της τόσο από τη  διαρροή πληροφοριών που προκλήθηκαν από εσωτερικούς παράγοντες, όσο και από εισβολές χάκερ στο δίκτυο της».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.