Η αύξηση, πάντως, των κερδών ήταν οριακή, επηρεαζόμενη προφανώς από τη μεγάλη αύξηση των πρώτων και δεύτερων υλών, καθώς και από την αύξηση του ενεργειακού κόστους.
Σύμφωνα με τη λογιστική κατάσταση που δημοσιοποίησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, οι πωλήσεις της, μη συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης, διαμορφώθηκαν στο εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2022 σε 232,32 εκατ. ευρώ από 190,13 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2021, καταγράφοντας αύξηση 22,2%.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι οι πωλήσεις γίνονταν μέχρι τις αρχές Μαΐου κυρίως από το κανάλι του σούπερ μάρκετ, πωλήσεις με χαμηλότερη τιμή ανά μονάδα και μικρότερο περιθώριο κέρδους, καθώς η εστίαση άνοιξε μετά το Πάσχα και ο τουρισμός πολύ αργότερα. Οι πωλήσεις, πάντως, το φετινό εννεάμηνο ήταν πολύ υψηλότερες και από αυτές του αντίστοιχου διαστήματος του 2019, όταν είχαν διαμορφωθεί σε 166,80 εκατ. ευρώ.