ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

"Vivartia" το νέο όνομα της Δέλτα Συμμετοχών

16:18 - 09 Μαϊ 2006 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Σε Vivartia θα μετονομασθεί η Δέλτα Συμμετοχών, έπειτα από την απορρόφηση των Chipita, Δέλτα Γάλακτος, Goody's και Μπάρμπα Στάθη.
Το όνομα Vivartia παρουσιάσθηκε σε σημερινή εκδήλωση και αποτελεί την εταιρική υπερ-ταυτότητα που θα στέκεται δίπλα στα καταναλωτικά σήματα-ταυτότητες Δέλτα, Milko, Life, Μπάρμπα Στάθης, Goody’s, Flocafé, 7Days, Molto. Αυτά τα σήματα και όλα τα άλλα σήματα που χρησιμοποιούν οι μονάδες της εταιρείας θα συνεχίσουν να είναι οι μάρκες στα προϊόντα και τα βασικά σημεία επαφής της Vivartia με τους καταναλωτές. Στο όνομα Vivartia συνυπάρχουν πέντε λέξεις και πολλαπλά νοήματα: «Vi», το πρώτο γράμμα της αγγλικής λέξης «Victory» συμβολίζει τη νίκη. «Viva» που εκφράζει τη ζωή, τη ζωντάνια, την ποιότητα ζωής, τον ενθουσιασμό, την ευζωία. «Art» που εκφράζει την τέχνη, αλλά και την τεχνική, τη γνώση και εμπειρία που γίνεται δημιουργία. «Artia» που εκφράζει την αρμονία, την ισορροπία και την πληρότητα. Και τέλος, «Ia» όπως το αρχαίο ελληνικό όνομα που σημαίνει άνθος. «Η δημιουργία της νέας εταιρικής μας ταυτότητας ήταν μία μεγάλη πρόκληση, με υψηλούς στόχους και μεγάλη ευθύνη. Είναι η ταυτότητα του νέου μας οικονομικού σχήματος. Το όνομα της μετοχής μας, το όνομα που θα εμφανίζεται στα τιμολόγιά μας. Το όνομα του παραγωγού στις συσκευασίες των προϊόντων μας, που έχουν τις δικές τους ισχυρές μάρκες που γνωρίζει και επιλέγει ο καταναλωτής. Η υπογραφή της προσφοράς μας στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον. Θα είναι το όνομα του εργοδότη μας, το όνομα που θα χρησιμοποιούμε όταν λέμε στα παιδιά μας και στους φίλους μας πού δουλεύουμε. Το νέο μας όνομα Vivartia είναι κυριολεκτικά οι αρχές, οι αξίες και η προσωπικότητά μας σε μία λέξη. Αντανακλά τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στην καθημερινή αναζήτηση του ανθρώπου για ευτυχισμένες στιγμές, προσφέροντας μέσω της διατροφής, προσιτές εμπειρίες ποιότητας και ευχαρίστησης», ανέφερε ο Πρόεδρος της Δέλτα Συμμετοχών Δημήτρης Δασκαλόπουλος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στα στελέχη της εταιρείας. Ο Πρόεδρος της Chipita Σπύρος Θεοδωρόπουλος δήλωσε: «Η Vivartia, η νέα ενοποιημένη εταιρική μας οντότητα είναι μία ισχυρή εταιρεία, οίκος κορυφαίων μαρκών διατροφής. Το νέο μας όνομα εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τις βασικές μας αξίες: Ευζωία, Δημιουργικότητα, Ζωντάνια, Υγεία και Ισορροπία, Εμπιστοσύνη, Μέγεθος. Το όνομα Vivartia είναι μία απόλυτα πρωτότυπη δημιουργία. Δεν υπάρχει ως λέξη, δεν τη δανειστήκαμε, τη δημιουργήσαμε για να γίνει το όνομά μας. Είναι μία μεγάλη και μοναδική ιδέα, όπως μοναδική και μεγάλη είναι η νέα ενοποιημένη μας εταιρεία. Μέσα στο όνομα Vivartia συμπυκνώνεται ένας πλούτος νοημάτων που μας εκφράζουν». Σύμβουλος της εταιρείας για όλη τη διαδικασία ανάπτυξης της νέας εταιρικής της ταυτότητας και δημιουργός του ονόματος και του λογοτύπου ήταν το Communication Business Unit και η εταιρεία Altervision του ομίλου PRC Group – The Management House. Η Vivartia θα είναι η 35η εταιρεία τροφίμων στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα. Θα απασχολεί 13.000 άτομα και τα προϊόντα της θα προσφέρουν καθημερινές στιγμές ευχαρίστησης σε 29 χώρες του κόσμου.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.