Ο θεσμός Superbrands στοχεύει να αναδείξει τις κορυφαίες επώνυμες μάρκες στην Ελλάδα. Οι υποψήφιες εταιρείες αξιολογήθηκαν από Κριτική Επιτροπή 20 ατόμων και από εξωτερική δημοσκόπηση με βάση 3 κριτήρια: Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης, Αξιοπιστία & Μακροχρόνια Συνέπεια και Εταιρική Υπευθυνότητα.
Συντελεστής στην βράβευση σίγουρα ήταν η επιτυχημένη ανανέωση και relaunch της σειράς αφρόλουτρων Aromatics, που διπλασίασε το μερίδιο της εταιρείας σε μόλις 5 μήνες. Το 2017 η Παπουτσάνης θα συνεχίσει να κινείται στο πλαίσιο ανανέωσης, προσφέροντας νέα προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές, που παράγονται στην Ελλάδα.