Στις κατηγορίες προϊόντων, πρώτη ήρθε η περιποίηση προσώπου και σώματος καταλαμβάνοντας το 32,5% των συνολικών πωλήσεων, ενώ ακολουθούν η περιποίηση μαλλιών και τα προϊόντα υγιεινής, με 25% και 23,8%, αντίστοιχα.
Όσον αφορά στα κανάλια διανομής, τα «σκήπτρα» κρατά η ευρεία διανομή (σούπερ μάρκετ) με ποσοστό 42,3%. Τα σούπερ μάρκετ αποτελούν για μια ακόμη χρονιά το κυρίαρχο κανάλι, διαμορφώνοντας ιδιαίτερα ευοίωνες προοπτικές για την ανάπτυξη της αγοράς.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ