ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τι συμβαίνει με το σιδηροδρομικό poject Ψαθόπυργος – Ρίο;

11:52 - 07 Νοε 2016 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Τι συμβαίνει με το σιδηροδρομικό poject Ψαθόπυργος – Ρίο;
«Σιωπή» επικρατεί γύρω από τις εξελίξεις για το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος - Ρίο προϋπολογισμού 175,5 εκατ. ευρώ. Και το αναφέρουμε αυτό καθώς πληροφορίες ή διαρροές ήθελαν κάπου μέσα στην Νοέμβριο, μάλιστα και στις αρχές του μήνα, να έχουμε εξελίξεις για το project με την εμπλοκή του Συμβουλίου της Επικρατείας όπου θα συζητηθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του Πόρτο Καρράς, του Ομίλου Στέγγου, κατά της απόφασης της ΕΡΓΟΣΕ για την απόδοση του έργου στην Ιταλική εταιρεία GD Infrastrutture.

Πρόκειται, όπως ενδεχομένως να θυμούνται όσοι ασχολούνται με τα μεγάλα έργα, για έναν ακόμα διαγωνισμό που έχει ήδη περάσει από 40 κύματα. Αρχικά η ΕΡΓΟΣΕ κατακύρωσε την εργολαβία στο Πόρτο Καρράς αν και την καλύτερη πρόταση είχε καταθέσει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα, ιταλική κατασκευαστική εταιρεία GD Infrastrutture (πληροφορίες ανέφεραν τότε ότι συνεργάστηκε με την Μηχανική).

 

Όμως τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ απέρριψαν την προσφορά της καθότι δεν διέθετε πλήρη φάκελο (έλειπε μία ειδική σφραγίδα που θα βεβαίωνε τη γνησιότητα του εγγράφου της ασφαλιστικής ενημερότητας του υποψηφίου) Οι Ιταλοί υπέβαλλαν προσφυγές στο Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο διαδοχικές φορές έβαλε «stop» στην Πόρτο Καρράς. Έτσι, η εταιρεία της οικογένειας Στέγγου επανήλθε καθώς προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας να ακυρωθεί η απόφαση του Ελεγκτικού συνεδρίου.

 

Γιώργος Παπακωνσταντίνου

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.