ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αύξηση 54% στα ενοποιημένα κέρδη

17:30 - 10 Νοε 2005 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Πολύ υψηλότερη από την αναμενόμενη, της τάξης του 54%, ήταν η αύξηση των ενοποιημένων μετά φόρων κερδών της Eurobank. Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 385 εκατ. ευρώ έναντι 249,3 εκατ. ευρώ που ήταν στο 9μηνο πέρσι,με βάση τα ΔΛΧΠ. Οι παράγοντες που λειτούργησαν καταλυτικά στην αύξηση των αποτελεσμάτων της Eurobank EFG (που θα είναι το νέο εταιρικό σήμα της τράπεζας) ήταν η ενίσχυση των εσόδων κατά 25,5% , η αύξηση των χορηγήσεων κατά 25,5% αλλά και η διατήρηση της σχέσης κόστους προς έσοδα κοντά στην περιοχή του 46%.
Με εξαίρεση την αύξηση των προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις κατά 42% αλλά και τη μείωση του δείκτη κάλυψης των μη εξυπηρετούμενων δανείων από 99 στο 90% η Eurobank στο 9μηνο του 2005 παρουσίασε σημαντική βελτίωση των μεγεθών της που στηρίχθηκε ουσιαστικά στην επιθετική της πολιτική στην λιανική τραπεζική που συνεχίζει να εμφανίζει πολύ υψηλή απόδοση. Το σύνολο των εσόδων της τράπεζας στο 9μηνο του 2005 ανήλθαν στα 1,4 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 25,5% καθώς και οι προμήθειες οι οποίες αυξήθηκαν με ρυθμό της τάξης του 36%. Καταλυτικό ρόλο διαδραμάτισε η μεγάλη αύξηση των χορηγήσεων που ανήλθαν σε 25,663 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 25,5%. Τα καταναλωτικά δάνεια αυξήθηκαν με ρυθμό 30,5% στα 6,6 δις ευρώ , τα στεγαστικά ανήλθαν στα 5,58 δις ευρώ στο 40,2% ενώ συνολικά τα δάνεια προς τα νοικοκυριά διαμορφώθηκαν στα 12,18 δις ευρώ ή αύξηση 34,8%. Οι προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις αυξάνονται ενώ ο δείκτης των μη εξυπηρετούμενων δανείων διαμορφώνεται στο 3,1% με το ποσοστό κάλυψης όμως να ανέρχεται πλέον στο 90,5%. Λειτουργικό κόστος Οι συνολικές λειτουργικές δαπάνες του ομίλου σημειώνουν αύξηση 12% ωστόσο η αύξηση αυτή θα πρέπει να αποδοθεί κυρίως στην επέκταση των δραστηριοτήτων στο εξωτερικό. Ο δείκτης κόστους προς έσοδα που αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη για την αποδοτικότητα μιας τράπεζας μειώθηκε στο 42,7% για την Ελλάδα και σε 46,3% σε επίπεδο ομίλου. Νέα καταστήματα Στη δημιουργία 65 νέων καταστημάτων έως το τέλος του 2006 εκ των οποίων 30 έως το τέλος του 2005 σχεδιάζει η Eurobank με στόχο την καλύτερη γεωγραφική κάλυψη διαθέτοντας πλέον δίκτυο 370 καταστημάτων. Π Λεωτσάκος
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.