ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες:Απαραίτητο «εργαλείο» για τις επιχειρήσεις στη νέα εποχή

11:43 - 29 Μαϊ 2020 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες:Απαραίτητο «εργαλείο» για τις επιχειρήσεις στη νέα εποχή
Οι τράπεζες αποτελούσαν, αποτελούν και θα αποτελούν βασικό γρανάζι στη «μηχανή» κάθε επιχείρησης, που ειδικά τη δεδομένη χρονική στιγμή, αναμένει από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται ουσιαστική στήριξη, βελτιώνοντας παράλληλα τις υπηρεσίες που θα κάνουν πιο εύκολη την εταιρική καθημερινότητα και θα διευκολύνουν τη λειτουργία της.

Η Εθνική Τράπεζα, έχοντας αντιληφθεί τις απαιτήσεις της νέας εποχής, προχωρά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της και αναβαθμίζει τις online υπηρεσίες που προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες της για να καλύπτει γρήγορα, εύκολα και με ταχύτητα τις συναλλακτικές τους ανάγκες.

Η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει σήμερα μία νέα, σύγχρονηψηφιακή πρόταση για τις επιχειρήσεις, με εξειδικευμένες λύσεις, καινούριες λειτουργικότητες, αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και προπάντων ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τους εταιρικούς της πελάτες:

◾Ταχύτητα, ασφάλεια και αμεσότητα  κατά τη διενέργεια των συναλλαγών

◾Ευελιξία και έλεγχο: πρόσβαση σε ενημέρωση, συναλλαγές και διαχείριση τραπεζικών προϊόντων 24 ώρες το 24ωρο, όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης

Για να το πετύχει αυτό, η Εθνική Τράπεζα:               

◾Παρακολουθεί τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές

◾Συνεργάστηκε με περισσότερες από 50 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από μικρές επιχειρήσεις μέχρι και Ομίλους επιχειρήσεων , ενδεικτικά από τη ναυτιλία, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική, τη μεταποίηση και το εμπόριο

◾Πραγματοποίησε δοκιμές χρηστικότητας (Usability testing) για περισσότερα από 150 σενάρια τραπεζικών λειτουργιών

Η  Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει καινοτόμες λύσεις που και διευκολύνουν τις καθημερινές συναλλαγές των επιχειρήσεων όπως:

1.Η online αίτηση εκταμίευσης δανείων

2.Η online αποπληρωμή δανείων συνδεδεμένων με αλληλόχρεους λογαριασμούς η οποία παρέχει online πληροφόρηση στους πελάτες για το σύνολο των οφειλών τους  ανά πάσα στιγμή

3.Η online ανανέωση της νομιμοποίησης εκπροσώπων  βάσει του τύπου της εταιρίας με απλό τρόπο

4.Η ανανέωση του τρόπου διαχείρισης των εταιρικών χρηστών του Internet Banking ώστε να μπορούν να εισαγάγουν ή να μεταβάλλουν τους χρήστες τους και τα εγκριτικά τους όρια εύκολα, όποια στιγμή θελήσουν

5.H δυνατότητα ηλεκτρονικών αιτημάτων για τραπεζικές υπηρεσίες και ηδυνατότητα ενημέρωσής τους σχετικά με το αποτέλεσμα των αιτημάτων αυτών από το Internet Banking

6.Σύνδεση και εναλλαγή μεταξύ χρηστών των επιχειρήσεων του ίδιου ομίλου χωρίς να απαιτείται κάθε φορά η εισαγωγή ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης

7.Συναλλαγές εισαγωγών/εξαγωγών μέσω της πλατφόρμας i-bankTrade Trade

Ακολουθώντας  τις σύγχρονες τάσεις του open banking και της ηλεκτρονικής τραπεζικής για επιχειρήσεις, η Εθνική Τράπεζα προχωρά στη διασύνδεση των πελατών της απευθείας με τα ηλεκτρονικά συστήματά της, για την απρόσκοπτη πραγματοποίηση των εταιρικών συναλλαγών, χωρίς να απαιτείται η σύνδεση στο Internet Banking της τράπεζας. Η Εθνική Τράπεζα αποτελεί παράδειγμα στο συγκεκριμένο τομέα και έχει λάβει πολλές διακρίσεις για τα σχετικά εργαλεία και την υποστήριξη που λαμβάνουν οι εταιρικοί πελάτες από την εξειδικευμένη ομάδα και το ψηφιακό οικοσύστημα του developer.nbg.gr.

Στόχος της Εθνικής Τράπεζας είναι να συνεχίσει να αναπτύσσει νέους, καινοτόμους τρόπους συνεργασίας με τους εταιρικούς της πελάτες, μέσα από προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους μοντέλων και στην γρήγορη και ασφαλή κάλυψη των συναλλακτικών αναγκών τους.

Τελευταία τροποποίηση στις 12:18 - 29 Μαϊ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.