ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Χαμηλή παραμένει η χρήση χρεωστικών καρτών στην Ευρώπη

19:46 - 27 Φεβ 2006 | ΤΡΑΠΕΖΕΣ
Χαμηλή παραμένει στην Ευρώπη η χρήση των χρεωστικών καρτών, παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των καταναλωτών τη θεωρούν ιδιαίτερα εξυπηρετική. Αυτό προκύπτει μεταξύ άλλων από έρευνα που διενήργησε η MasterCard Europe.
Συγκεκριμένα, ενώ το 85% από όσους συμμετείχαν στην έρευνα αποδέχεται ότι το να χρησιμοποιείς μια χρεωστική κάρτα είναι τόσο εξυπηρετικό και εύκολο όπως το να χρησιμοποιείς μετρητά, σε ποσοστό 48% προτιμούν ακόμα τα μετρητά. Παράλληλα, οι μισοί από τους κατόχους χρεωστικών καρτών που συμμετείχαν στην έρευνα (52%) πιστεύουν ότι η Ευρώπη θα αποδεσμευτεί από τα μετρητά μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, ενώ 9 στους 10 συμφωνούν (86%) ότι ο αριθμός των καταστημάτων και των υπηρεσιών που αποδέχονται χρεωστικές κάρτες αυξάνεται και αντίστοιχα σε ποσοστό 90% πιστεύουν ότι περισσότεροι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν χρεωστικές κάρτες σε περισσότερα μέρη στο μέλλον. Σύμφωνα με τη Μastercard, η αύξηση της χρήσης των χρεωστικών καρτών ανάμεσα σε νεότερους ανθρώπους είναι ένα ακόμα καθοριστικό εύρημα της έρευνας. Ενώ 1 στους 4 (25%) Ευρωπαίους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα, έχει χρησιμοποιήσει τις χρεωστικές κάρτες του περισσότερο τους τελευταίους 12 μήνες απ’ ό,τι την προηγούμενη χρονιά, το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε περισσότερους από 1 στους 3 (32%) ανάμεσα στα άτομα κάτω των 35 ετών. Πιο εξοικειωμένοι οι νέοι Οι νεότεροι άνθρωποι (18-24 ετών) είναι αυτοί που αντιδρούν θετικότερα στο να χρησιμοποιούν τη χρεωστική τους κάρτα στο εξωτερικό (86%) και έχουν χρησιμοποιήσει την χρεωστική τους κάρτα σε μια ηλεκτρονική εμπορική συναλλαγή (28%). Συνολικά, οι νέοι (18-24) εμφανίζονται πιο ανοιχτοί σε νέες ευκαιρίες για χρήση της χρεωστικής τους κάρτας, με ποσοστό 91% και συμφωνούν ότι την χρησιμοποιούν επειδή αυξάνονται τα σημεία που γίνεται αποδεκτή. Το 40% της ηλικίας κάτω των 35 πιστεύουν ότι είναι τόσο ασφαλές να χρησιμοποιείς μια χρεωστική κάρτα στο internet όσο και μια πιστωτική κάρτα. Σχεδόν 6 στους 10 (56%) ηλικίας 18-24 ετών ανταποκρίθηκαν θετικά σε πρωτοποριακά χαρακτηριστικά σχεδίασης, όπως είναι οι προσωποποιημένες κάρτες, ενώ 82% ηλικίας κάτω των 35 ετών ανταποκρίθηκαν θετικά στις προπληρωμένες κάρτες για νεαρά άτομα, ως δώρο ή για ταξίδια, αφού είναι τόσο εύκολη η χρήση τους όπως τα μετρητά αλλά περισσότερο ασφαλής. Επίσης, σε ποσοστό 67% τους άρεσε η ιδέα του χαρακτηριστικού των «ανέπαφων» συναλλαγών.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.