ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αύξηση κερδών 45% για τη WPP Group

11:23 - 26 Αυγ 2005 | ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αύξηση των κερδών της κατά 45% ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του έτους η βρετανική διαφημιστική εταιρεία WPP Group Plc. Η δεύτερη σε πωλήσεις στον κόσμο εταιρεία του κλάδου εκμεταλλεύθηκε την αύξηση του πελατολογίου της, όπως επίσης και την εξαγορά της αμερικανικής Grey Global Group Inc. για να δώσει ώθηση στην κερδοφορία της. Ωστόσο, οι αναλυτές ανέμεναν ακόμη υψηλότερα κέρδη για WPP.
Το εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2005 τα καθαρά κέρδη της WPP έφθασαν στα 135,4 εκατ. στερλίνες (244 εκατ. δολάρια) ή 11,1 πένες ανά μετοχή από 93,1 εκατ. στερλίνες ή 8 πένες ανά μετοχή που ήταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. Ο τζίρος της εδρεύουσας στο Λονδίνο εταιρείας έφθασε στα 2,47 δισ. στερλίνες από 2,03 δισ. που ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2004. Τα προ φόρων και εκτάκτων δαπανών κέρδη της WPP έφθασαν στα 254,8 εκατ. στερλίνες το εξάμηνο που πέρασε. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει όμως ότι θα έφθαναν στα 269 εκατ. στερλίνες. Επίσης, οι ειδικοί ανέμεναν υψηλότερα καθαρά κέρδη για τη WPP – 172,1 εκατ. στερλίνες. Αντιθέτως, η WPP ξεπέρασε την πρόβλεψη για το τζίρο του εξαμήνου, που ήταν 2,45 δισ. στερλίνες. Σημειωτέον ότι οι διαφημιστικές δαπάνες εμφανίζονται ενισχυμένες εφέτος σε πολλούς τομείς και κυρίως στην αγορά του Ιντερνετ. Η θυγατρική της Publicis Groupe SA, ZenithOptimedia, προβλέπει ότι εφέτος η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα αναπτυχθεί με ρυθμό 4,7% και ο τζίρος της θα φθάσει στα 404 δισ. δολάρια. Η WPP, που διαφημίζει κορυφαίες επιχειρήσεις στον κόσμο, όπως είναι η Ford Motor και η Vodafone, τους τελευταίους μήνες προσέθεσε στο πελατολόγιό της εξίσου μεγάλες εταιρείες, όπως είναι η Samsung Corp. και η Unilever. Επίσης, κατέβαλε 1,7 δισ. δολάρια για την εξαγορά της εδρεύουσας στη Νέα Υόρκη Grey Global Group, προσθέτοντας στο πελατολόγιό της και την Procter & Gamble Co.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.