ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΣΩΛΚ: Aλμα στα καθαρά κέρδη τριμήνου

19:08 - 07 Μαϊ 2007 | ΜΕΤΑΛΛΑ
Στα 10,35 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη της Σωληνουργεία Κορίνθου για το πρώτο τρίμηνο του 2007, έναντι 2,34 εκατ. ευρώ για το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν στα 95,6 εκ. ευρώ, αυξημένες κατά 12% έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2006. Το ΕΒΙΤDΑ διαμορφώθηκε στα 16,3 εκ. ευρώ έναντι 8,9 εκ. ευρώ, πέρυσι, δηλαδή 17,1% ως ποσοστό επί των πωλήσεων (10,4%, το 2006).

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα10,97 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 226% έναντι του 2006 (3,37 εκ. ευρώ).

Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα, εντούτοις η κερδοφορία και οι αντίστοιχοι δείκτες εμφανίζουν σημαντική βελτίωση.

Ειδικότερα, το ΕΒΙΤDΑ ανήλθε στα 13,2 εκ. ευρώ έναντι 8,45 εκ. ευρώ πέρυσι (αύξηση 56%), ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 8,8 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 154% σε σχέση με το 2006. Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας παρουσίασαν σημαντική αύξηση, 231%, και ανήλθαν στα 8,2 εκ. ευρώ (0,066 ευρώ ανά μετοχή).

Η αύξηση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας αποδίδεται κυρίως :

- Στα βελτιωμένα επίπεδα τιμών των υπό εκτέλεση έργων, απόρροια της αυξημένης ζήτησης στις διεθνείς αγορές ενέργειας για υψηλής ποιότητας χαλυβδοσωλήνες και

- Στην βελτίωση της παραγωγικότητας και του λειτουργικού κόστους, έπειτα από συστηματική προσπάθεια τριών ετών εξορθολογισμού των παραγωγικών και εμπορικών δραστηριοτήτων της εταιρίας.

Ο καθαρός δανεισμός (Δάνεια–Ταμειακά Διαθέσιμα) της ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ μειώθηκε περαιτέρω στα 100,4 εκ. ευρώ έναντι 110,7 εκ. ευρώ την 31/12/2006, είναι δε περίπου 74 εκ. ευρώ μειωμένος σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2006. Τέλος, τα Ίδια Κεφάλαια ενισχύθηκαν περαιτέρω και ανήλθαν σε 105,1 και 103,9 εκ. ευρώ για την εταιρία και τον όμιλο, αντίστοιχα.

Η εταιρία έχοντας εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης και δραστηριοποιούμενη σε ένα διεθνώς ευνοϊκό περιβάλλον για έργα ενεργειακής υποδομής, συνεχίζει τις προσπάθειές της για ανάπτυξη νέων προϊόντων, ευελιξία στην παραγωγική της βάση και μείωση του λειτουργικού της κόστους, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστική της θέσης στις ανά τον κόσμο αγορές.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.