Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ στη γερμανική αγορά η Audi διέθεσε κατά το 1ο εξάμηνο - συγκριτικά με τους έξι πρώτους μήνες του 2005 - περίπου 1,% περισσότερα οχήματα, στην Κίνα, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, οι πωλήσεις της σχεδόν διπλασιάστηκαν.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, για την επέκταση της παραγωγής της η Audi προτίθεται να κάνει χρήση των δυνατοτήτων που διαθέτει ο μητρικός της όμιλος στην Κίνα, η VW, ενώ δε θα προχωρήσει σε αυτή τη φάση σε κατασκευή νέων εγκαταστάσεων.