ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Διάκριση για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Tellas

15:00 - 25 Οκτ 2005 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Tο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Tellas 13800 διακρίθηκε ως το καλύτερο στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ενώ συγχρόνως, κέρδισε την 3η θέση για την ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρει, ανάμεσα σε όλα τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στο CRM της Tellas απονεμήθηκε το βραβείο «Bronze Teleperformance CRM Grand Prix 2005» στην κατηγορία «Μεγάλα Τηλεφωνικά Κέντρα».
Eίναι η δεύτερη συνεχόμενη βράβευση που αποσπά το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Tellas μέσα στα 2,5 χρόνια λειτουργίας του. Ο διαγωνισμός «CRM Grand Prix 2005» διεξάγεται ταυτόχρονα μία φορά το χρόνο σε 31 χώρες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα διοργανώνεται από την «Teleperformance Hellas» και φέτος η επίσημη τελετή απονομής βραβείων έγινε στις 21 Οκτωβρίου 2005 στο ξενοδοχείο Ledra Marriott στην Αθήνα. Οι υποψήφιες εταιρίες συμμετείχαν σε έρευνα, απαντώντας σε σειρά τηλεφωνημάτων και e-mails χωρίς να γνωρίζουν ότι αξιολογούνταν (mystery calls).
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.