ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΔΕΗ: Χωρίς τόκους οι ληξιπρόθεσμες οφειλές έως 22/7

13:27 - 21 Ιουλ 2015 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΔΕΗ: Χωρίς τόκους οι ληξιπρόθεσμες οφειλές έως 22/7
Έως και την Τετάρτη 22 Ιουλίου οι ληξιπρόθεσμοι οφειλές, λογαριασμοί και δόσεις διακανονισμών, προς τη ΔΕΗ δεν θα επιβαρύνονται με τόκους, αναφέρει η Επιχείρηση, καλώντας παράλληλα τους πελάτες της να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους.

H Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Α.Ε, μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 84 τΑ/18.7.2015) με την οποία αποφασίστηκε η λήξη της τραπεζικής αργίας, ενημερώνει τους πελάτες της ότι μέχρι και την Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015 δεν θα επιβαρύνονται με τόκους οι ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί και οι ληξιπρόθεσμες δόσεις των διακανονισμών. Σημειώνεται ότι η ρύθμιση αυτή ισχύει από την ημερομηνία έναρξης της τραπεζικής αργίας (29.06.2015).

Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιχείρησης, η ΔΕΗ κατανοώντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες στην εξόφληση των οφειλών τους, έχει προβεί και σε άλλες ενέργειες για τη διευκόλυνσή τους για το χρονικό διάστημα από 29.06.2015 έως και 22.07.2015, όπως:

- Άρση όλων των μέτρων που εφαρμόζονται στις περιπτώσεις πελατών που δείχνουν ασυνέπεια στην εξόφληση των λογαριασμών τους.

- Αναστολή των διακοπών ηλεκτροδότησης λόγω οφειλής.

- Εξακολούθηση των διακανονισμών που έχουν συναφθεί, ανεξαρτήτως εάν οι πελάτες έχουν ανταποκριθεί στις πληρωμές ή μη.

Επιπλέον, η Επιχείρηση υπενθυμίζει ότι οι ενδιαφερόμενοι πελάτες της μπορούν να επωφεληθούν άμεσα από το νέο πρόγραμμα διακανονισμών σε περίπτωση οφειλών τους. Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών περιλαμβάνει ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους ρύθμισης οφειλών έως και 36 μηνιαίες δόσεις, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΗ μέσω βιώσιμων διακανονισμών.

Καταλήγοντας η ανακοίνωση της ΔΕΗ αναφέρει:

«Αγαπητοί πελάτες, η λειτουργία του τραπεζικού συστήματος έχει αρχίσει να ομαλοποιείται και παρέχει την ευχέρεια σε όλους να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους έναντι της ΔΕΗ ΔΕΗ +5,84%. Σας καλούμε λοιπόν να τακτοποιήσετε τις όποιες οφειλές σας το ταχύτερο δυνατόν.

Τα Καταστήματά μας και το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 11770 είναι στη διάθεση των ενδιαφερόμενων πελατών για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστούν».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.