ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ανασκόπηση ανά εταιρία - COSMOTE, Ελλάδα - Ξεπερνώντας όλους τους στόχους

10:42 - 23 Φεβ 2007 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Το 2006, η COSMOTE στην Ελλάδα συνέχισε τις ισχυρές επιδόσεις της, ακολουθώντας τις τάσεις που διαφάνηκαν κατά τα προηγούμενα τρίμηνα και σύμφωνα με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της:
- Να αυξήσει την κίνηση φωνής μέσα από ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, με χαμηλότερες χρεώσεις ανά λεπτό και εντός δικτύου, ενισχύοντας παράλληλα τη χρήση και την κερδοφορία. Η μεγάλη αύξηση της κίνησης στην Ελλάδα, κατά 17% υψηλότερη το 2006 (και κατά 20% το δ''τρίμηνο) αντιστάθμισαν τις ρυθμιστικές πιέσεις, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των τελών τερματισμού κλήσεων τον Ιούνιο του 2006. Η COSMOTE πέτυχε να διατηρήσει το ARPU της σχεδόν στα ίδια επίπεδα, παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού συνδρομητών και τον έντονο ανταγωνισμό.
- Να προσελκύει αυξανόμενη μερίδα πελατών, ιδιαίτερα συνδρομητών συμβολαίου, που πραγματοποιούν υψηλή χρήση. Υπολογίζεται ότι η COSMOTE προσέλκυσε το 47% περίπου των νέων συνδέσεων συμβολαίου στην ελληνική αγορά κατά το β''εξάμηνο του 2006, με τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ να αποδεικνύεται καθοριστικής σημασίας για αυτό το κομμάτι της αγοράς. Επιπλέον, το "frog", καθώς και οι άλλες σχετικές προτάσεις και προσφορές της εταιρίας, προσελκύουν σημαντικό μέρος της αγοράς καρτοκινητής. Το δ'' τρίμηνο η COSMOTE, ακολουθώντας την τάση που εμφανίστηκε το γ'' τρίμηνο, προσέλκυσε 36.000 περίπου νέους πελάτες συμβολαίου και κατέγραψε αριθμό ρεκόρ νέων καθαρών συνδέσεων, που ανήλθαν σε 193.990, ο υψηλότερος αριθμός από το γ'' τρίμηνο του 2003.
- Να αυξάνει σταθερά το περιθώριο EBITDA.
Τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους αποτυπώνουν την επιτυχία της στρατηγικής της COSMOTE και τις ισχυρές λειτουργικές της επιδόσεις.
Ο κύκλος εργασιών της COSMOTE στην Ελλάδα, ενισχυμένος κατά 8,9% το δ'' τρίμηνο και κατά 7,5% για το έτος, ανήλθε σε 1.630,6 εκατ. ευρώ. Ενδεικτικά, τα έσοδα από βασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες (μηνιαία πάγια τέλη, αερόχρονος, SMS και υπηρεσίες δεδομένων, περιαγωγή) στην Ελλάδα, συνέχισαν να ενισχύονται (+10,6%) καταδεικνύοντας τη σημαντική επίδραση από την αύξηση της χρήσης και την προσέλκυση νέων πελατών.
Η κίνηση στην Ελλάδα κατά το 2006 αυξήθηκε κατά 17% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, οδηγούμενη κυρίως από την εξερχόμενη κίνηση των πελατών συμβολαίου, αλλά και καρτοκινητής.
Τα έσοδα από υπηρεσίες δεδομένων, στις οποίες περιλαμβάνονται τα γραπτά μηνύματα SMS, τα μηνύματα πολυμέσων MMS, το i-mode καθώς και άλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, συμμετέχουν κατά 10,2% στα εγχώρια έσοδα από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Τα έσοδα διεθνούς περιαγωγής από ξένους επισκέπτες (χονδρική) για το 2006 αποτελούν το 2,7% των συνολικών εγχώριων εσόδων, ποσοστό σχεδόν αμετάβλητο σε ετήσια βάση.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA του 2006 στην Ελλάδα ανήλθαν σε 702,1 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 9,8%, ενώ το περιθώριο κέρδους EBITDA διαμορφώθηκε σε 43,1% για το έτος και σε 42,7% για το δ'' τρίμηνο. Σε επίπεδο έτους, το περιθώριο EBITDA αποτελεί ρεκόρ, κατά 1 ποσοστιαία μονάδα υψηλότερο από το 2005 και κατά 3,5 περίπου ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο σε επίπεδο τριμήνου. Το περιθώριο EBITDA αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο. Η άνοδος αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στις ενισχυμένες λειτουργικές επιδόσεις, οι οποίες και αναμένεται να βελτιωθούν περαιτέρω με τη συμβολή της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και την επίδρασή της στην προσέλκυση νέων πελατών. Η συγκράτηση του κόστους σε διάφορα επίπεδα (κόστος απόκτησης πελατών, έξοδα δικτύου, έξοδα για υπηρεσίες δεδομένων και περιεχομένου), συμβάλλει θετικά στη βελτίωση του περιθωρίου EBITDA.
Τα καθαρά κέρδη της COSMOTE στην Ελλάδα για το 2006 ανήλθαν σε 344,7 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 9,2% σε σχέση με το 2005. Μη συνυπολογίζοντας την επίδραση των χρηματοοικονομικών εξόδων και τις αποσβέσεις από την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τα καθαρά κέρδη θα ήταν αυξημένα κατά 17% περίπου.
Ο δείκτης μικτού AMOU (μέση μηνιαία χρήση ανά πελάτη σε λεπτά), για το έτος, διαμορφώθηκε σε 153 λεπτά. Η θετική αυτή τάση, ενη κυρίως από τη χρήση των πελατών συμβολαίου, εμφανίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, επιβεβα

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.