ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Συνάντηση ΔΕΗ με Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά

19:49 - 20 Μαρ 2007 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Την έναρξη εποικοδομητικής συνεργασίας με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά σηματοδοτεί η σημερινή συνάντηση στελεχών της ΔΕΗ Α.Ε. προκειμένου να διευκρινισθούν θέματα που αφορούν ανεξόφλητους λογαριασμούς ρεύματος για αρκετό χρονικό διάστημα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.

Στη συνάντηση ο πρόεδρος του ΕΣΠ κ. Βασίλης Κορκίδης, ο γενικός γραμματέας κ. Γιώργος Ζησιμάτος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ζήτησαν εκτενή ενημέρωση για τους τρόπους με βάση τους οποίους η ΔΕΗ Α.Ε. αντιμετώπισε τα προβλήματα που ανέκυψαν από τη μη εξόφληση των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος εμπορικών καταστημάτων.

Ο κ. Γεώργιος Κόλλιας, Γενικός Διευθυντής Εμπορίας της ΔΕΗ Α.Ε., αφού εξέφρασε τη λύπη του επειδή η Επιχείρηση αναγκάσθηκε να προβεί σε διακοπές ρεύματος στο εμπορικό κέντρο του Πειραιά, διευκρίνισε τα ακόλουθα:

"Πρόκειται για περιορισμένο αριθμό περιπτώσεων πελατών, οι οποίοι για σημαντικό χρονικό διάστημα δεν είχαν προχωρήσει στην εξόφληση ή δεν είχαν ζητήσει διακανονισμό του λογαριασμού τους.

Όσον αφορά τη διαδικασία διακοπής ρεύματος λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών η ΔΕΗ Α.Ε. χρησιμοποιεί και συμβεβλημένους εργολάβους - αδειούχους ηλεκτρολόγους που διαθέτουν εμπειρία στα θέματα των ηλεκτροδοτήσεων.

Όλοι οι τεχνίτες των συνεργείων των συμβεβλημένων εργολάβων έχουν ενημερωθεί κατάλληλα από τη ΔΕΗ για τον τρόπο συμπεριφοράς τους προς τους πελάτες, τη διαδικασία διακοπής της ηλεκτροδότησης και υποχρεωτικά φέρουν ταυτότητα με τα στοιχεία τους, θεωρημένη από την αρμόδια υπηρεσία της ΔΕΗ που επιδεικνύουν μόλις τους ζητηθεί.

Στόχος της ΔΕΗ δεν είναι η διακοπή της ηλεκτροδότησης και της δημιουργίας προβλημάτων σε καταστήματα αλλά η έγκαιρη τακτοποίηση παλαιών οφειλών τους προς την Επιχείρηση. Για το λόγο αυτό σε όσες περιπτώσεις οι καταστηματάρχες ζήτησαν άμεσο διακανονισμό των οφειλών τους δεν επήλθε διακοπή της ηλεκτροδότησης ή αποκαταστάθηκε αμέσως, εφόσον είχε πραγματοποιηθεί".

Επιπλέον, ο κ. Γ. Κόλλιας ανέφερε τα εξής:

* Σε κάθε λογαριασμό ρεύματος η ΔΕΗ αναφέρει αναλυτικά όλους τους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες μπορούν να εξοφλούν τους λογαριασμούς όπως μέσω των καταστημάτων της, συμβεβλημένων εργολάβων, ATMs, του ΕΛΤΑ, μέσω τραπεζικών εντολών κλπ.

* Σε περίπτωση κατά την οποία οι λογαριασμοί δεν εξοφλούνται η ΔΕΗ διατηρεί το δικαίωμα να διακόπτει την ηλεκτροδότηση χωρίς άλλη προειδοποίηση. Ακόμη, προς τους πελάτες με προηγούμενους ανεξόφλητους λογαριασμούς, υπάρχει προειδοποίηση με τη φράση: «Ο λογαριασμός σας περιέχει καθυστερούμενες οφειλές γι΄ αυτό θα πρέπει να εξοφληθεί άμεσα», πολύ πριν η ΔΕΗ προβεί σε διακοπή της ηλεκτροδότησης.

Τέλος, ο κ. Κόλλιας απηύθυνε την παράκληση να δείξουν όλες οι πλευρές την αναγκαία κατανόηση, προκειμένου να αποφεύγονται δυσάρεστες καταστάσεις οι οποίες δεν ωφελούν κανένα.

Η πραγματοποιηθείσα συνάντηση έκλεισε μέσα σε κλίμα αλληλοκατανόησης και διάθεσης για διεύρυνση της συνεργασίας με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά και της ΔΕΗ Α.Ε.

Ο πρόεδρος του ΕΣΠ κ. Βασίλης Κορκίδης απένειμε στα στελέχη της ΔΕΗ σε πάπυρο τον «Όρκο των Εμπόρων κατά την Αρχαιότητα», που αποτελεί μια ιδιαίτερα τιμητική πράξη για την Επιχείρηση, η οποία βρίσκεται κοντά στον εμπορικό και επιχειρηματικό κόσμο της χώρας βελτιώνοντας συνεχώς τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες.

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.