ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αλλαγή τοπίου στην αγορά φυσικού αερίου με τον ΤΑΡ

13:23 - 15 Φεβ 2018 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Προβληματισμό και ανησυχίες για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου του αγωγού ΤΑΡ προκαλούν έντεκα χιλιόμετρα όδευσής του. Ωστόσο, το έργο προχωρά με στόχο ο αγωγός να ξεκινήσει δοκιμαστικά να λειτουργεί στα τέλη του 2019.

Αντιδράσεις τοπικών αρχών και ομάδων πληθυσμού δημιουργούν πρόβλημα στα Τενάγη της Καβάλας. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η γενική διευθύντρια του ΤΑΡ για το τμήμα της Ελλάδας, Κατερίνα Παπαλεξανδρή, αναφέρθηκε σε αυτά τα προβλήματα:

«Πρώτα η ασφάλεια για μας. Έχουν διανύσει 61,5 εκατ. χλμ οδικό δίκτυο και 22,5 εκατ. εργατοώρες έχουν αναλωθεί χωρίς σοβαρό ατύχημα» και συμπλήρωσε πως «Ο νότιος διάδρομος έχει 878 χλμ. και θα μεταφέρει αρχικά 10 δισ. κυβικά μέτρα το χρόνο».

«Ο ΤΑΡ βοηθά τη διασύνδεση μεταξύ περιφερειακών αγορών και Ευρώπης» συνέχισε η γενική διευθύντρια του ΤΑΡ και πρόσθεσε πως «υπάρχουν 5 βασικά στάδια και γίνονται παράλληλα».

Η κ. Παπαλεξανδρή δήλωσε πως «Στην Καβάλα υπάρχουν κάποιες ανησυχίες, τις έχουμε ακούσει, έχουμε απαντήσει με μελέτες η πιο πρόσφατη με το ΤΕΕ. Σε συνεργασία με την κυβέρνηση προσπαθούμε να απαντήσουμε σε αυτές τις ανησυχίες. Τα 40 από  τα 51 χλμ. τα έχουμε κατασκευάσει εκεί και προχωρούμε βάσει των υποχρεώσεων που έχουμε αναλάβει».

Στη συνέχεια αναφέρει πως «Προχωρά και η κατασκευή συμπίεσης στους Κήπους και δουλεύουμε με το ΔΕΣΦΑ για διασύνδεση με το εθνικό σύστημα για δυνατότητα παροχής 3,5 δισ. κυβικά το χρόνο».

Τέλος, η γενική διευθύντρια του ΤΑΡ είπε πως «Η ΔΕΠΑ έχει συμφωνήσει με κοινοπραξία Σαχ Ντενίζ για αγορά αερίου» και πως στην «Κοζάνη, Καστοριά και Πέλλα θα γίνουν διασυνδέσεις, οι οποίες θα βοηθήσουν την ανάπτυξη αγοράς φυσικού αερίου στη χώρα».

Γιώργος Αλεξάκης- Παναγιώτης Ζαϊμης

Τελευταία τροποποίηση στις 14:43 - 15 Φεβ 2018
Copyright © 1999-2020 Premium S.A. All rights reserved.