ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Συμφωνία για σύνδεση του σιδηρόδρομου με τις εγκαταστάσεις της MotorOil

17:10 - 29 Μαϊ 2018 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Συμφωνία για σύνδεση του σιδηρόδρομου με τις εγκαταστάσεις της MotorOil
Στη σύνδεση της βιομηχανικής περιοχής των Αγίων Θεοδώρων με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο προχωρά ο ΟΣΕ σε συνεργασία με τη Motor Oil, η οποία θα συμμετάσχει στην χρηματοδότηση τόσο των μελετών όσο και της κατασκευής του έργου με προϋπολογισμό περί τα 12 εκατ. ευρώ.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία : Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ  υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΟΣΕ) αναφορικά με επενδυτικό έργο που αφορά τον εκσυγχρονισμό τμήματος μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει το διυλιστήριο της Εταιρείας στους Αγίους Θεοδώρους με το σταθμό στον Ισθμό Κορινθίας.
Ειδικότερα, η Εταιρεία ανέλαβε το έργο της μετατροπής της υφιστάμενης μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής σε σιδηροδρομική γραμμή συνδυασμένου πλάτους σύμφωνα με τα διεθνή σιδηροδρομικά πρότυπα.
Το έργο θα υλοποιηθεί από τη ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ υπό την τεχνική επίβλεψη του ΟΣΕ. Μετά την ολοκλήρωση του έργου, η σιδηροδρομική γραμμή θα περιέλθει στον ΟΣΕ και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής.
Ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής αναμένεται να διευκολύνει τη μεταφορά πετρελαϊκών  προϊόντων στη Βόρεια Ελλάδα, τις Βαλκανικές χώρες και την Κεντρική Ευρώπη μέσω του Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Διαδρόμου 7 (RFC-7) μέλος του οποίου είναι ο ΟΣΕ.
Η Εταιρεία θα ενημερώνει το επενδυτικό κοινό αναφορικά με την πορεία του έργου με μεταγενέστερες ανακοινώσεις.

Ο αντιπρόεδρος της Motοr Oil Γιάννης Βαρδινογιάννης δήλωσε σήμερα, κατά την παρουσίαση της συμφωνίας στο υπουργείο Υποδομών, πως αν και η πρόταση είχε κατατεθεί εδώ και τουλάχιστον 5 – 6 χρόνια υλοποιήθηκε «σε χρόνο μηδέν» από την παρούσα διοίκηση του ΟΣΕ και τη συνδρομή του υπουργείου.

«Είναι αυτονόητο να θέλει μια βιομηχανία να συνδεθεί με ένα δίκτυο. Αυτό το αυτονόητο μέχρι πρότινος δεν ήταν αυτονόητο. Ενώ είχαμε τη διάθεση να το χρηματοδοτήσουμε υπήρχαν διάφορα προβλήματα που τώρα λύθηκαν», σημείωσε.

Ο αναπληρώτης διευθύνων σύμβουλος της Mοtor Oil Γιάννης Κοσμαδάκης είπε πως θα κατασκευαστεί γραμμή περίπου 10 χιλιομέτρων που θα συνδέει το διυλιστήριο με τον ισθμό της Κορίνθου και εν συνεχεία με το βασικό σιδηροδρομικό άξονα.

Τόνισε πως σε ενάμισι χρόνο θα είναι έτοιμο το έργο, με προϋπολογισμό περί τα 12 εκατ. ευρώ τον οποίο θα καλύψει η Motοr Oil, αλλά και με τεχνική συνδρομή και εξοπλισμό του ΟΣΕ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παν. Θεοχάρης είπε πως «η συμφωνία έρχεται σε συνέχεια προηγούμενων προσπαθειών του ΟΣΕ για τη σύνδεση σιδηροδρομικών δικτύων και την ένταση από την πλευρά της σημερινής διοίκησης που ολοκληρώθηκε σε πολύ μικρό διάστημα. Ο ΟΣΕ έχει ξεκινήσει μια ολόκληρη δραστηριότητα με στόχο να ενισχύει την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στο σύνολο του σιδηροδρομκού δικτύου», σημείωσε.

«Η βασική αρχή της κυβέρνησης για στις υποδομές είναι να ενταχθούν τα έργα στην υπηρεσία των παραγωγικών δυνάμεων και των κοινωνικών αναγκών. Η συμφωνία που έγινε υπηρετεί αυτή την αρχή» είπε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Πρόσθεσε πως πρόκειται για «σιδηροδρομική υποδομή ευρωπαϊκών υποδομών που θα εξυπηρετούνται όλες οι βιομηχανίες της περιοχής».

Σημείωσε ότι ενδέχεται να υπάρξει αντίστοιχη συνεργασία και στη Θεσσαλονίκη που υπάρχουν υποδομές της Motοr Oil.

Εκτός από το σιδηροδρομικό δίκτυο το έργο προβλέπει την κατασκευή τεσσάρων αγωγών καυσίμων και δύο αγωγών οπτικών ινών (ο ένας για τις ανάγκες των βιομηχανιών της περιοχής και ο άλλος για τις ανάγκες του ελληνικού δημοσίου).

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.