ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μάχη για την προσέλκυση πελατών στην αγορά ηλεκτρικού ρεύματος

08:43 - 26 Ιουν 2018 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Μάχη για την προσέλκυση πελατών στην αγορά ηλεκτρικού ρεύματος
Τις χαμηλότερες τιμές του νυκτερινού τιμολογίου αξιοποιούν οι ιδιώτες παραγωγοί – πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος για να προσελκύσουν πελατολόγιο. Διαθέτοντας τιμολόγιο περίπου 0,06610 ευρώ ανά Kwh καταβάλλουν προσπάθεια να αυξήσουν μερίδια στην οικιακή αγορά όπου η ΔΕΗ κυριαρχεί έχοντας περίπου το 80% των συνδέσεων με τιμή οικιακού τιμολογίου στα 0,09460 ευρώ ανά Kwh πριν την έκπτωση του 15% για συνέπεια στις πληρωμές. Σημείο που είναι και το δυνατό χαρτί της ΔΕΗ για τη διατήρηση των πελατών της.

Αναλυτικότερα, το  μέσο μερίδιο της  ΔΕΗ  στην αγορά προμήθειας στο σύνολο της χώρας, με όρους προϊόντος (ηλεκτρική ενέργεια) μειώθηκε σε 83,7% το  πρώτο τρίμηνο του 2018 από 88,5%  που ήταν το αντίστοιχο πρώτο τρίμηνο του 2017.

Στην επιλογή του νυκτερινού τιμολογίου πάντως θα πρέπει να συνεκτιμηθεί το αν ισχύουν εκπτώσεις άλλες (συνήθως δεν ισχύει η έκπτωση συνέπειας) ενώ υπάρχει από τις εταιρίες  μηνιαίο πάγιο που ανέρχεται έως 4,5 ευρώ. Τούτου δοθέντος εκτιμάται ότι  η επιλογή για νυκτερινό ρεύμα από εναλλακτικούς παρόχους έχει νόημα για καταναλώσεις που ετησίως ξεπερνούν τις 6.000 Kwh.

Εν όψει πάντως αναδιαρθρώσεων της αγοράς παροχής ρεύματος αναμένεται να ενταθούν οι εμπορικές πολιτικές με στόχο την αύξηση μεριδίων.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.