Τη σχετική έγκριση έδωσε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας με τις εργασίες να ξεκινούν άμεσα εντός του 2019 και ήδη ο εργολάβος που έχει επιλεγεί (Technip) εξετάζει τις τελικές λεπτομέρειες. Η επένδυση θα είναι έτοιμη το 2021 και αναμένεται να προσθέσει από 90 έως 100 εκ. ευρώ στα EBITDA.
Το κυριότερο αποτέλεσμα της νέας επένδυσης είναι ότι δεν θα ανέβει η συνολική δυναμικότητα παραγωγής του διυλιστηρίου στην Κόρινθο αφού η νέα παραγωγή θα προκύψει από την αναβάθμιση μονάδων που σήμερα παράγουν προϊόντα με χαμηλότερο περιθώριο (κυρίως νάφθα). Μετά την αναβάθμιση οι μονάδες αυτές θα παράγουν σε ποσοστό 90% βενζίνη υψηλών οκτανίων και κηροζίνη που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αεροπορικών καυσίμων.
AΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ