ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ηλεκτρονική Αθηνών: Παρουσίαση στην ΕΘΕ

16:06 - 17 Μαϊ 2006 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Τους στόχους και τις προοπτικές της Ηλεκτρονικής Αθηνών ανέλυσαν και ανέπτυξαν στο πλαίσιο της σημερινής παρουσίασης της εταιρίας στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Ιωάννης Στρούτσης και ο Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Χαράλαμπος Ξανθόπουλος.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ιωάννης Στρούτσης, στρατηγικός στόχος της Ηλεκτρονικής Αθηνών, της μεγαλύτερης Ελληνικής αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, είναι μέχρι το τέλος του 2008 η αύξηση του μεριδίου αγοράς να φτάσει στο 16%, από 11% περίπου που είναι σήμερα, αυτό σημαίνει ότι οι πωλήσεις της εταιρίας θα ανέλθουν στα € 200 εκατ. περίπου. Για το ίδιο διάστημα η Διοίκηση έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των μετά φόρων κερδών κατά 15%, κατά μέσο όρο, σε ετήσια βάση. Ειδικότερα για τη φετινή χρήση τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αναμένεται να διαμορφωθούν στα € 4 εκατ. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η μίσθωση ή μετατροπή πέντε μεγάλων καταστημάτων Mega Stores, μία ενέργεια η οποία ήδη έχει ξεκινήσει. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη θετική πορεία του νέου Megastore στη Νέα Ιωνία. Παράλληλα στους στόχους της Ηλεκτρονικής Αθηνών συμπεριλαμβάνεται και η επέκταση της στα Βαλκάνια με αφετηρία τη Σερβία, όπου σύντομα θα λειτουργήσει μισθωμένο Megastores Electronica, 2.500 τ.μ., ενώ ήδη η διοίκηση της εταιρίας έχει ξεκινήσει τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να βρει και δεύτερο χώρο για τη δημιουργία και άλλου καταστήματος στη Σερβία. Σημειώνεται ότι ήδη η Ηλεκτρονική Αθηνών έχει επιτυχημένη παρουσία στην Κύπρο κατέχοντας μερίδιο αγοράς 6%. Μετά από την έγκριση του Υπουργείου Ανάπτυξης της απόφασης της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας της 18/4/2006 για την αύξηση της ονομαστικής αξίας της μετοχής κατά 0,54 ευρώ και ταυτόχρονα η μείωση κατά 0,50 ευρώ ανά μετοχή με επιστροφή μετρητών στους μετόχους η μετοχή σήμερα 17/6/06 διαπραγματεύεται με την νέα ονομαστική αξία 0,34 ευρώ όπως ανακοινώθηκε την 16/5/06 μέσω του ημερήσιου τύπου μετά την ενημέρωση που είχε το Δ.Σ του Χ.Α της 11/5/2006. Άμεσα θα ανακοινωθεί και η ημερομηνία έναρξης επιστροφής των μετρητών από Κ.Α.Α. η οποία θα είναι εντός του Μαΐου. Επισημάνθηκε και τονίστηκε τόσο από τον Κ. Στρούτση όσο και από τον Κ. Ξανθόπουλο ότι η επιστροφή των μετρητών στους μετόχους 0,50 ευρώ ανά μετοχή δεν πρόκειται να έχει καμία επίδραση τόσο στην εφαρμογή του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας όσο και στην ομαλή ροή των συναλλαγών της. Η αυξημένη ρευστότητα σε συνδυασμό με την διαπιστωμένη δυνατότητα της εταιρείας να παράγει μελλοντικές ταμειακές λειτουργικές ροές πιστοποιούν τα παραπάνω και επιτρέπουν στην εταιρεία να συνεχίσει απρόσκοπτα και ομαλά την υλοποίηση των στρατηγικών της επιλογών. Ο κ. Στρούτσης αναφέρθηκε στα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου και επισήμανε την αναλογικότητα αυξήσεων (σε όλα τα μεγέθη) που κατεγράφησαν και στο εξάμηνο της τρέχουσας περιόδου. Σημειώνεται ότι στο τρέχον εξάμηνο (01/07/05 – 31/12/05) οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου της Ηλεκτρονικής Αθηνών ανήλθαν στα € 79,46 εκατ. έναντι € 66,33 εκατ. αντίστοιχης περιόδου 01/07/04 – 31/12/04 παρουσιάζοντας έτσι αύξηση κατά 19,79%. Στο ίδιο διάστημα τα κέρδη μετά από φόρους, τόκους και αποσβέσεις, σε ενοποιημένο επίπεδο, του ομίλου της Ηλεκτρονικής Αθηνών διαμορφώθηκαν στα € 2,59 εκατ., έναντι € 2,06 εκατ. που ήταν στο αντίστοιχο εξάμηνο της περυσινής χρήσης παρουσιάζοντας αύξηση 25,72 %. Δεν υπάρχουν δικαιώματα μειοψηφίας γι’ αυτό όλα τα κέρδη κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας Ηλεκτρονική Αθηνών. Τα κέρδη προ Φόρων (μετά από τόκους και αποσβέσεις) του ομίλου της Ηλεκτρονικής Αθηνών, σε ενοποιημένο επίπεδο, της περιόδου 01/07/05 – 31/12/05 διαμορφώθηκαν στα € 4,36 εκατ., έναντι € 3,51 εκατ. της αντίστοιχης περυσινής περιόδου 01/07/04 – 31/12/04, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 24,13%. Όπως ανέφερε ο κ. Στρούτσης η καταγραφείσα ενίσχυση του κύκλου εργασιών της Ηλεκτρονικής Αθηνών συνδέεται με το ισχυρό brand name της εταιρίας και την πελατοκεντρική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει στο πλαίσιο της ανάπτυξής της. Σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της κερδοφορίας της εταιρίας, αυτή είναι αποτέλεσμα των καλύτερων τιμών αγοράς, στις ίδιες εισαγωγές, αλλά και στη μείωση του κόστους ανά τ.μ. σαν αποτέλεσμα
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.