ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Κωτσόβολος: Αναζητά 50 πελάτες στην χονδρική - Κτυπά και με franchising

01:04 - 25 Φεβ 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Αίσθηση αλλά και ερωτηματικά προκάλεσε η ανακοίνωση από τη λιανεμπορική αλυσίδα ηλεκτρικών Κωτσόβολος ότι ο διευθύνων σύμβουλος Chris Matthews ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την εσωτερική αγορά.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η αποχώρηση αυτή θα γίνει τον Απρίλιο και το μεγάλο ερώτημα είναι όχι τόσο γιατί έγινε αλλά το ποιος θα  αναλάβει σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η χώρα. Επικρατέστερος αντικαταστάτης εμφανίζεται να είναι ο νυν εμπορικός διευθυντής της αλυσίδας ο Κωνσταντίνος Στράτης, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται το ενδεχόμενο έλευσης και κάποιου στελέχους από τα ενδότερα της Dixons.

To σίγουρο είναι ότι όποιος ανέβει στην ηλεκτρική καρέκλα του διευθύνοντος συμβούλου θα πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει στις δυσμενές συνέπειες της κρίσης που έχουν παγώσει την αγορά. Οπως λέγεται τουλάχιστον για φέτος η στρατηγική της πολυεθνικής αλυσίδας θα κινηθεί προς δύο κατευθύνσεις.

Η μία είναι ότι θα εντείνει και την παρουσία της στην χονδρική -εκτός από λιανέμπορας- με στόχο να αποκτήσει ένα πελατολόγιο από μικρούς πελάτες. Ο στόχος που έχει τεθεί είναι 50 τέτοιοι πελάτες σε πανελλαδικό επίπεδο. Πελάτες οι οποίοι δεν θα είναι μέλη συνεταιρισμών, καθώς κάτι τέτοιο θα προκαλούσε και την αντίδραση των προμηθευτών της αλυσίδας.

Ο δεύτερος βασικός στόχος που έχει θέσει η πολυεθνική είναι να αποκτήσει ακόμη πιο δυνατή κάλυψη της εσωτερικής αγοράς. Και αυτό θα γίνει μέσω franchising. Στο πλαίσιο αυτό, ετοιμάζεται να δώσει δυναμικό παρόν στην επικείμενη έκθεση franchising που θα γίνει στην Αθήνα, προτείνοντας ένα ευέλικτο και προπάντων οικονομικό πακέτο συνεργασίας.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 11:52 - 25 Φεβ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.