ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΑΒ Βασιλόπουλος: Με νέα «πυρομαχικά» στη μάχη του franchising

01:06 - 06 Μαρ 2013 | ΕΜΠΟΡΙΟ
ΑΒ Βασιλόπουλος: Με νέα «πυρομαχικά» στη μάχη του franchising
Μετά το σήμα Food Market, η λιανεμπορική αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος ετοιμάζεται, σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες, να ρίξει στην μάχη του franchising ένα ακόμη σήμα το Shop & Go. Το οποίο ήδη λειτουργεί έξι σημεία στην Αττική και είναι όλα εταιρικά.

Οι πληροφορίες λοιπόν είναι ότι η ομάδα της αλυσίδας που "τρέχει" την ανάπτυξη του σήματος σχεδιάζει για φέτος διψήφιο αριθμό καταστημάτων γειτονιάς, εκμεταλλευόμενο σύμφωνα και με τις επιταγές της διοίκησης την εντονότερη στροφή του καταναλωτή να κάνει τις αγορές του από μικρά σημεία λιανικής πώλησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι η έκταση των  Shop & Go δεν ξεπερνούν τα 130 τ.μ. ενώ εμπορεύονται περί τους 2.000 κωδικούς, οι οποίοι δίνουν έμφαση στα γαλακτοκομικά και γενικότερα στα φρέσκα προϊόντα καλύπτοντας κατά βάση τις βασικές καθημερινές ανάγκες του νοικοκυριού.

 

Η επένδυση δε που απαιτείται για το άνοιγμα ενός τέτοιου καταστήματος ανέρχεται στα 100-120 χιλ ευρώ. Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος, μάλιστα, όπως λένε πηγές, θα παρουσιάσει συνολικά τα σχέδιά της για το σήμα στην έκθεση ΚΕΜ franchising που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο. 

 
Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος ουσιαστικά σήμερα αναπτύσσει στην αγορά τέσσερα σήματα και συγκεκριμένα εκτός από τα ομώνυμα μεγάλα σούπερμάρκετ, κάτω από την ομπρέλα ΑΒ υπάρχουν 35 καταστήματα με την επωνυμία City, 47 σημεία Food Market που αναπτύσσονται με τον θεσμό της δικαιόχρησης και βρίσκονται στην επαρχία και τα νησιά, καθώς και τα 6 Shop & Go. Συνολικά το δίκτυο της ανέρχεται σήμερα σε 269 καταστήματα. 
Eιδικότερα δε για τα Food Market αξίζει να αναφερθεί ότι ήδη πέντε νέα σημεία βρίσκονται σε διαδικασία ανοίγματος με απώτερο στόχο την προσεχή διετία το σχετικό δίκτυο να φθάνει τα 60 σημεία, σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες. 
 
Αν και δεν έχει οριστικοποιηθεί το φετινό πλάνο των επενδύσεων της λιανεμπορικής αλυσίδας, ο στόχος είναι να κινηθούν σε αντίστοιχα επίπεδα με αυτά που ήταν τα προηγούμενα χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι μεσοσταθμικά οι επενδύσεις της κυρίως σε νέα σημεία πώλησης κυμαίνονται μεταξύ 20-25 εκατ. ευρώ.
 
Τελευταία τροποποίηση στις 00:46 - 06 Μαρ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.