ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

EXPERT: Οι "ειδικοί" μπαίνουν και πάλι στο παιχνίδι των ηλεκτρικών ειδών!

01:01 - 20 Φεβ 2014 | ΕΜΠΟΡΙΟ
EXPERT: Οι "ειδικοί" μπαίνουν και πάλι στο παιχνίδι των ηλεκτρικών ειδών!
Με στόχο να συνδράμει τον καταναλωτή σε κάθε του βήμα αγορών στον τομέα των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και με σύνθημα «Νέα Εποχή Expert» ο όμιλος εμπορίας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Expert μπαίνει και πάλι στην Ελλάδα, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας και τις προοπτικές της.

Όπως τόνισε στην παρουσίαση του σχεδίου της εταιρείας ο κ. Dieter Mathys Διευθύνων Σύμβουλος της Expert Inermational, η Expert δεν φοβάται την Ελλάδα, πιστεύει ότι τα πράγματα βελτιώνονται και έρχεται με αισιοδοξία στη χώρα μας, στο πλαίσιο της επέκτασής της στην Ευρώπη. Εκπρόσωπος της Expert στην Ελλάδα είναι πλέον η Εμποροβιομηχανική ΑΕΒΕ, η οποία θα διαχειριστεί το σήμα και την ανάπτυξη του δικτύου. Ιδρυτικά μέλη είναι 11 υγιείς επιχειρηματίες του χώρου, ενώ ήδη υπάρχουν 14 σημεία πώλησης με το σήμα Expert, που απασχολούν 80 εργαζομένους. Η νέα οργάνωση expert στην Ελλάδα αποτελεί επιχειρηματική πρωτοβουλία δέκα πρώην ιδιοκτητών καταστημάτων Εxpert, οι οποίοι έχοντας σήμερα ενώσει τις δυνάμεις τους ίδρυσαν την Εμποροβιομηχανική Α.Ε.Β.Ε.

 

Η ανάπτυξη του δικτύου θα γίνει μέσω του θεσμού του franchise, αλλά όπως σημείωσε ο κ. Κ. Γραμμένος Πρόεδρος της Εμποροβιομηχανικής, δεν έχει καθοριστεί ακόμη το τέλος εισόδου στο δίκτυο (Entry Fee). Σύμφωνα με τα στελέχη της Expert, στόχος είναι να πάρει η εταιρία το 2,5% της αγοράς για το 2014. Σημειώνεται ότι η αγορά των ειδών αυτών έχει συρρικνωθεί στα 1,,8 δισεκ. ευρώ, σχεδόν στο μισό απ΄ ότι ήταν πριν από την κρίση. Παράλληλη οι νέοι μέτοχοι στοχεύουν σε γεωγραφική επέκταση σε όλη την Ελλάδα και 45 - 50 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2015.

expertlog190214

Η Expert θα προσφέρει σημαντικά όπλα στους νέους της συνεργάτες, σύμφωνα με τους πρωταγωνιστές του εγχειρήματος: δυνατό brand, υψηλή τεχνολογία, συστήματα logistics και τιμολόγησης, αλλά κυρίως την κουλτούρα Expert, είπαν οι ομιλητές. Εκείνο όμως που θα αποτελέσει το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή των συνεργατών και των επενδυτών στην οικοδόμηση του δικτύου είναι πρωτίστως η χρηματοοικονομική τους υγεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες, ακόμα και μεγάλες επιχειρήσεις του χώρου καταγράφουν τελευταία ζημίες, που τις καλύπτουν με αυξήσεις κεφαλαίων.

 

«Δεν θέλουμε να είμαστε οι μεγαλύτεροι, θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι» τόνισε ο κ. Dieter Mathys, που ήλθε για τον σκοπό αυτό από την Ελβετία, θέλοντας να δώσει το στίγμα και την φιλοσοφία της Expert. «Πιστεύουμε ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες στην Ελλάδα, θα υπάρξει ανάπτυξη, την οποία θα ακολουθήσει και ο κλάδος» σημείωσε ο κ. Mathys ο οποίος προσέθεσε ότι «τα λεφτά γίνονται από την πώληση και όχι από την αγορά...» Βασικό στοιχείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό θα είναι η εξατομικευμένη σχέση με τον πελάτη και η ισχυρή after sale υποστήριξη, σύμφωνα με τους ανθρώπους της νέας Εxpert.

 

Για την πορεία της συγκεκριμένης αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, εκτιμάται ότι η πτωτική τάση σύντομα θα ανακοπεί με αιχμές το mobility και τα tablets. Η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας θα είναι ελκυστική, χωρίς να αναφερθούν ωστόσο συγκεκριμένα νούμερα από τους ομιλητές. Εκείνο που τονίστηκε είναι ότι, οι καλές τιμές θα προκύπτουν από τα δυνατά κεντρικά deals τα οποία θα μετακυλίονται στη λιανική. «Δεν θα κανιβαλίσουμε στις τιμές» τόνισε με νόημα ο κ. Κ. Γραμμένος.

 

Το επόμενο βήμα για την Expert, θα είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς θεωρούν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ισχυρές προοπτικές, παρά τη δυσκολία του συγκεκριμένου χώρου. Ήδη πανευρωπαϊκά το 18% των πωλήσεων γίνονται διαδικτυακά με ανοδική τάση, κάτι που η Expert εκτιμά ότι θα συμβεί και στην Ελλάδα.

 

Η Expert International δραστηριποιείται σε 18 χώρες με την Ελλάδα και την Ουγγαρία να είναι οι νέοι σταθμοί στο ταξίδι της επέκτασής της στη γηραιά ήπειρο, ενώ θα ακολουθήσουν οι πρώην ανατολικές χώρες. O όμιλος διαθέτει 3.500 καταστήματα στην Ευρώπη και απσχολέι 30.000 εργαζομένους, διαθέτοντας περίπου 2 εκατομμύρια τ.μ. επφάνειας χώρου πωλήσεων. Έχει κύκλο εργασιών περίπου 2 δισ. ετησίως, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε δυναμικό ανταγωνιστή στη Γερμανία με δίκτυο 18 καταστημάτων.

 

Γιώργος Αλεξάκης

expertlo190214

Τελευταία τροποποίηση στις 23:40 - 19 Φεβ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.