ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Lidl Hellas: Χτίζει γέφυρες για τα ελληνικά προϊόντα σε 26 χώρες

00:01 - 13 Ιουν 2014 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Lidl Hellas: Χτίζει γέφυρες για τα ελληνικά προϊόντα σε 26 χώρες
Ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων και των Ελλήνων προμηθευτών δίνει η Lidl.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αξία των προϊόντων που θα προωθηθούν στο διεθνές δίκτυό της, από τους περισσότερους από 1.500 προμηθευτές στην Ελλάδα, αναμένεται να ξεπεράσει τα 800 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Στo ποσό αυτό, συγκαταλέγεται η αξία τόσο των προϊόντων όσο και των προωθητικών ενεργειών στα διάφορα σημεία λιανικής της Lidl. Αφορά, δε, αρχικά 70 κωδικούς που σταδιακά θα ξεπεράσουν τους 200. Θα κυκλοφορούν, μάλιστα, με την επωνυμία "Eridanous" της Lidl Hellas.

alidlhella120614

Ήδη τα τελευταία εννέα χρόνια, η Lidl διεξάγει τις λεγόμενες ελληνικές θεματικές εβδομάδες σε 26 χώρες της Ευρώπης, προωθώντας τα ελληνικά προϊόντα. Οι ανακοινώσεις αυτές έγιναν την Τετάρτη, στην επίσημη έναρξη της πρώτης Έκθεσης Ελληνικών Προϊόντων "Food Expo Eridanous" της Lidl Hellas στη χώρα μας, στο ξενοδοχείο Intercontinental της Αθήνας. Στην επίσημη έναρξη της Έκθεσης παρευρέθηκε η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, αλλά και στελέχη της Lidl διεθνώς.

 

Η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, παίρνοντας τον λόγο, τόνισε μεταξύ άλλων ότι η πρώτη Έκθεση Ελληνικών Προϊόντων της Lidl Hellas αποτελεί ένα ιδιαίτερα θετικό γεγονός που προβάλλει τον πρωτογενή τομέα της ελληνικής οικονομίας αλλά και εμμέσως τον τουρισμό. Ο σκοπός της Έκθεσης, δηλαδή η ανάδειξη και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, κινείται στο πλαίσιο των επιδιωκόμενων στόχων που έθεσε ως στρατηγική το Υπουργείο Τουρισμού.

 

Η Έκθεση απευθύνεται σε στελέχη και μέλη των Διοικήσεων των 26 χωρών της Ευρώπης στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία και βασικός στόχος της είναι να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα στα 10.000 καταστήματα των 26 χωρών δραστηριότητας της Lidl. Τα στελέχη της Lidl από το εξωτερικό σήμερα θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν έως και 250 ελληνικά προϊόντα για τα καταστήματά τους στο εξωτερικού.

 

Σκοπός της Lidl Hellas, μέσω της Food Expo Eridanous είναι να καταστούν γνωστά τα ελληνικά προϊόντα και να μυηθούν οι Ευρωπαίοι πολίτες στη γεύση, την ποιότητα και την παράδοσή τους. Όπως τονίζει, με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η ελληνική οικονομία και η εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας μας.

 

Γ.Α.

alidlhell120614

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.