ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ποιος ιδιοκτήτης σούπερ μάρκετ θα "περικυκλώσει" την Αθήνα

00:01 - 11 Σεπ 2014 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Ποιος ιδιοκτήτης σούπερ μάρκετ θα "περικυκλώσει" την Αθήνα
Όχι ένα, όχι δύο, αλλά τέσσερα νέα καταστήματα ετοιμάζεται να εγκαινιάσει το αμέσως προσεχές διάστημα, στην πρωτεύουσα, ο όμιλος Βερούκα, κατά κόσμον Βazaar.

Το πιο ενδιαφέρον, όμως είναι ότι τρία από αυτά θα βρίσκονται στην καρδιά του κέντρου και συγκεκριμένα στη Μητροπόλεως, στην Αριστοτέλους και στη Σόλωνος, ενώ το τέταρτο θα είναι πιο βόρεια και συγκεκριμένα στη Ν. Ιωνία. Ο στόχος του ομίλου είναι να καλύψει με καταστήματα γειτονιάς πυκνοκατοικημένες περιοχές του λεκανοπεδίου. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, τα νέα καταστήματα από πλευράς τετραγωνικών θα κυμαίνονται από 200-400 τ.μ. 

 

Σημειώνεται ότι ο όμιλος εταιρειών ΒΕΡΟΥΚΑΣ περιλαμβάνει τις εταιρείες BAZAAR AE discount super market, ΒΕΡΟΥΚΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕΒΕ(χονδρικές πωλήσεις) και ΑΛΠΙΚΟ ΨΥΓΕΙΑ ΑΕ (υπηρεσίες logistics). Η BAZAAR AE, αναπτύσσεται δυναμικά στο χώρο των convience discount stores, με 98 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη και σε πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδος.

 

abazaa100914

 

Μολονότι το βασικό σήμα του ομίλου στο οργανωμένο λιανεμπόριο, το Bazzar ανήκει στις μεσαίες δυνάμεις του χώρου, ωστόσο, αναπτύσσεται ταχύτατα πετυχαίνοντας τζίρο άνω των 130 εκατ. ευρώ.

 

Επιτυχία που πηγάζει από την φιλοσοφία της αλυσίδας bazaar που συνδυάζει το CONVENIENCE και  το SOFT-DISCOUNT MARKET της γειτονιάς. Convenience, δεδομένου ότι καλύπτουν μία οικιστική περιοχή ακτίνας 500 μέτρων γύρω από το κατάστημα, τις περισσότερες φορές χωρίς parking, με μέση επισκεψιμότητα ίδιων πελατών 1,8 φορές την εβδομάδα και μέσο καλάθι 9,5 ευρώ. SOFT - DISCOUNT από την άλλη που καθορίζεται από τους 700 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας και τους 300 first price κωδικούς, που καλύπτουν όλες τις ομάδες προιόντων.   

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 18:24 - 10 Σεπ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.