ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σκοτωμένες τιμές & ακριβές καμπάνιες "έσωσαν" τα ηλεκτρικά είδη

11:00 - 16 Μαϊ 2015 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Σκοτωμένες τιμές & ακριβές καμπάνιες "έσωσαν" τα ηλεκτρικά είδη
Με τιμές κάτω του κόστους για την πλειονότητα των προϊόντων που διακινείται, με πανάκριβες διαφημιστικές καμπάνιες από μέρους των αλυσίδων και τέλος με το πρόγραμμα της ψηφιακής αλληλεγγύης -για δωρεάν τάμπλετ ή laptop αν και κάποιες αλυσίδες λένε ότι τα σχετικά προϊόντα έχουν εδώ και καιρό τελειώσει με υπαιτιότητα των προμηθευτών- σώθηκε ο τζίρος των ηλεκτρικών συσκευών το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Γεγονός που βεβαίως δεν ισχύει από την πλευρά της κερδοφορίας με τις πληροφορίες να υποστηρίζουν ότι η διαρροή κερδών συνεχίζεται ακάθεκτη με τις αλυσίδες να πριμοδοτούν συνεχώς τις τιμές των προϊόντων τους. Στο πλαίσιο αυτό και για το 2014 θα δούμε ισολογισμούς εταιρειών στο "κόκκινο", ενώ και φέτος δεν θα απουσιάζουν οι επιχειρηματικές εξελίξεις που θα αφορούν είτε την αναστολή λειτουργίας αλυσίδων που δραστηριοποιούνται σε τοπικό επίπεδο, είτε την αναδιοργάνωση των δικτύων από μεγάλες αλυσίδες.

Σύμφωνα με αποκλειστικά στοιχεία, η αγορά έκλεισε το τρίμηνο με συν 8%. Τη συγκεκριμένη περίοδο η αγορά των λευκών και μαύρων συσκευών κινήθηκε θετικά με 8-9%, οι μικροσυσκευές με 3%, και η πληροφορική με περίπου +30% λόγω του προγράμματος της ψηφιακής αλληλεγγύης. Στον αντίποδα από την άλλη βρέθηκε ο κλιματισμός με τις πωλήσεις να πέφτουν κατά 4%, ενώ οι ενδείξεις είναι ότι η σχετική κατηγορία λόγω και του κρύου καιρού θα κλείσει με πτώση και το πεντάμηνο.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 12:31 - 15 Μαϊ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.