ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ιδιωτικής ετικέτας το 30% των προϊόντων που αγοράζουμε

12:28 - 02 Νοε 2015 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Ιδιωτικής ετικέτας το 30% των προϊόντων που αγοράζουμε
Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται ότι στρέφει η κρίση τους καταναλωτές καθώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα αυτά αποτελούν σχεδόν το 1/3 των προϊόντων που περιέχει ένα καλάθι.

Παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) είχαν κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς του εξωτερικού εδώ και αρκετά χρόνια, ή είσοδός τους στα ελληνικά σπίτια καθυστέρησε σημαντικά. Το ποσοστό τους - προ κρίσης - μετά βίας άγγιζε το 10%, τα έβρισκε κανείς κυρίως σε ξένες εκπτωτικές αλυσίδες λιανεμπορίου, η γκάμα τους ήταν σχετικά περιορισμένη και επικεντρώνονταν κυρίως σε χαρτικά και είδη καθαρισμού. Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οικονομική κρίση φαίνεται ότι τοποθέτησε τα PL σε περίοπτη θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ τα οποία πλέον αδειάζουν με ταχύτερους και συστηματικότερους ρυθμούς από ότι στο παρελθόν. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μπορεί να έχουν τιμή μέχρι και 40% χαμηλότερη από τα επώνυμα γεγονός το οποίο τα καθιστά πλέον ιδιαίτερα ελκυστικά προς τους καταναλωτές. Σε αυτό βέβαια συνέβαλε και το γεγονός ότι οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ άρχισαν να εμπλουτίζουν τα ράφια των PL διαβλέποντας ότι περιορίζεται ολοένα και περισσότερο η κατανάλωση των επώνυμων προϊόντων.

Το δείγμα 1435 νοικοκυριών, με τυχαία δειγματοληψία και χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου δήλωσε:

Τιμή

-80% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν καλύτερη τιμή

Ποιότητα

-32% πιστεύει ότι είναι προϊόντα είναι χειρότερης ποιότητας

-53% πιστεύει ότι είναι προϊόντα είναι ίδιας ποιότητας

-15% θεωρεί ότι είναι ανώτερης ποιότητας

Συσκευασία

-29% βρίσκει τις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας χειρότερες

-12% πιστεύει ότι είναι προϊόντα είναι καλύτερες

-59 πιστεύει ότι οι συσκευασίες είναι εφάμιλλης ποιότητας με τα επώνυμα

Συνολική αξιολόγηση προϊόντων

-28% θεωρεί τις ιδιωτικές ετικέτες χειρότερες, το 12% (5% πέρυσι) καλύτερες

-60% τις θεωρεί ίδιες με τις επώνυμες

Βαθμός ικανοποίησης
-7% δήλωσε δυσαρεστημένο δήλωσε το  (8% πέρυσι),

-54% δήλωσε ικανοποιημένο

-39% δήλωσε ούτε ικανοποιημένο ούτε δυσαρεστημένο

Μερίδιο προϊόντων PL στις συνολικές αγορές τους

-28,9% σήμερα

-27,4% στην έρευνα του 2013

-26,5% στην έρευνα του 2012

-21,5% στην έρευνα του 2011

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.