ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το τρίπτυχο της Lidl Hellas για το 2017 Κύριο

09:20 - 10 Μαϊ 2017 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Το τρίπτυχο της Lidl Hellas για το 2017
Με επενδύσεις, έμφαση στους Έλληνες παραγωγούς και πριμοδότηση τιμών, σχεδιάζει να απαντήσει το επόμενο διάστημα η Lidl Hellas στον εντεινόμενο πόλεμο στο χώρο του λιανεμπορίου για τα μερίδια αγοράς.
«Παρά την πτώση του λιανικού εμπορίου στη χώρα εμείς είμαστε ευχαριστημένοι» ανέφερε χθες ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas κατά την παρουσίαση μελέτης για την κοινωνική και οικονομική επίδραση της εταιρείας στην Ελλάδα. Ο ίδιος τόνισε ότι η περασμένη χρήση έκλεισε θετικά και υψηλότερα από το +6,7% που είχαν εμφανίσει οι πωλήσεις της το πρώτο 4μηνο της προηγούμενης χρήσης (Μάρτιος-Ιούνιος).
«Η αλυσίδα επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 50 εκατ. ευρώ για επιπλέον προσφορές στις ήδη χαμηλές τιμές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα» ανέφερε σημειώνοντας ότι θα συνεχίσει και φέτος στο ίδιο μοτίβο.
Πάντως το 85% των προϊόντων που πουλά η Lidl ανήκουν στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, ποσοστό που σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη αναμένεται να διατηρηθεί σε αυτό το επίπεδο. Σημειώνεται ότι 15% του τζίρου της Lidl Hellas προέρχεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ 12% από τα non food προϊόντα.
Επίσης, η αλυσίδα θα συνεχίσει να προωθεί προϊόντα ελληνικής παραγωγής. Ήδη συνεργάζεται με περισσότερους από 1.800 Έλληνες προμηθευτές, καθώς το  80% του τζίρου των φρούτων και λαχανικών και το 96% του τζίρου των κρεάτων προέρχεται από αυτούς.
Συνολικά η εταιρία τα τελευταία 17 χρόνια έχει επενδύσει πάνω από 1,2 δισ. ευρώ ενώ στοχεύει στη δημιουργία 1-2 νέων καταστημάτων. Παράλληλα ο κ. Ανδρεανίδης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η αλυσίδα να ενδιαφερθεί για κάποια από τα 22 προς εκποίηση καταστήματα της Μαρινόπουλος
Ερωτηθείς ο ίδιος σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, επεσήμανε ότι «αναφορικά με το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο υπάρχει, εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι ισχύει σήμερα. Ωστόσο, θα χρειαστεί μια αλλαγή στις τουριστικές περιοχές, που τουλάχιστον ο νομοθέτης θα πρέπει να επιτρέψει να καλυφθεί η σεζόν, ανεξαρτήτως από τον χώρο πώλησης των καταστημάτων».
Σημειώνεται ότι στη μελέτη για την οικονομική και κοινωνική επίδραση της Lidl στην Ελλάδα που αφορά στη χρήση Μάρτιος 2015-Φεβρουάριος 2016 επισημαίνεται μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία επένδυσε 827.000 ευρώ σε πρωτοβουλίες στήριξης νέων και παιδιών και σε περιβαλλοντικές δράσεις, ενώ προσέφερε προϊόντα συνολικής αξίας 250.000 ευρώ.
Γιώργος Αλεξάκης
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.