ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Λιανεμπόριο: Νέοι κωδικοί και στρατηγική τριών σημείων από τη Lidl Κύριο

10:06 - 09 Μαρ 2018 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Λιανεμπόριο: Νέοι κωδικοί και στρατηγική τριών σημείων από τη Lidl
Με κινήσεις σε τρία μέτωπα η αλυσίδα οργανωμένης λιανικής Lidl σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό στον κλάδο. Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία θα ποντάρει το επόμενο διάστημα, κι εν όψει της τουριστικής σεζόν που πλέον δίνει πολύτιμο οξυγόνο και στην οργανωμένη λιανική, στο τρίπτυχο «φρεσκάδα, ποιότητα, τιμή».

Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της, που τελευταία είναι πολύ έντονη, στην αγορά φρέσκων προϊόντων. Μάλιστα αναμένεται να εντάξει στην γκάμα πιστοποιήσεων που έχει (π.χ. λάδι, λαχανικά, κτλ) άλλη μια αντικειμενική σφραγίδα ποιότητας. Παράλληλα αναμένεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με νέους κωδικούς. Σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει να βάλει στα ράφια της περισσότερα προϊόντα για βρέφη και παιδιά, κοινά που καταγράφουν υψηλούς δείκτες κατανάλωσης, καινοτόμα π.χ, γαλακτοκομικά, αλλά και σκευάσματα που παραπέμπουν σε ένα πλέον υγιεινό τρόπο διατροφής. Βέβαια αυτό χωρίς να περάσει τον αριθμό των 1600 – 1700 κωδικών που διακινεί και δίνουν το στίγμα της αλυσίδας.

Σημειώνεται ότι η  πρόβλεψη της εταιρίας αναλύσεων  Nielsen για σύνολο του 2018, όπως εκφράστηκε σε πρόσφατη ενημέρωση των ΜΜΕ,  είναι συγκρατημένα θετική. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε, ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το 2018 εκτιμάται ότι θα κινηθεί αυξητικά κατά 2%, ξεπερνώντας τα 11 δισ. ευρώ. Αναλυτικότερα, τις πρώτες επτά εβδομάδες του 2018 (μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου) καταγράφεται ανοδική πορεία. Η κατανάλωση στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσιάζει άνοδο 2,8%, συνεχίζοντας τη θετική πορεία που διαγράφεται από το δεύτερο εξάμηνο του 2017.

Νέο προϊόν με την εταιρία ΒΙΚΟΣ

Σε αυτό το περιβάλλον, από τη Από τη Δευτέρα 12 Μαρτίου μπαίνει στα ράφια σε όλα τα καταστήματα Lidl, το νέο φυσικό μεταλλικό νερό Saguaro, το οποίο παράγει αποκλειστικά η ΒΙΚΟΣ για την Lidl Hellas και προέρχεται απευθείας από τις πηγές των Ζαγοροχωριών. Μάλιστα το προϊόν μπαίνει στην τιμή του 1,29€ για τη συσκευασία 6X1,5 lt, δείγμα της διάθεσης για ανταγωνιστικό πλασάρισμα του προϊόντος.

Επιπλέον σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων διατίθενται τα εξαιρετικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγει η ΒΙΚΟΣ για την Lidl Hellas, όπως το επιτραπέζιο νερό Lidl, το ανθρακούχο μεταλλικό νερό, αναψυκτικά (cola, πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα) και κρύο τσάι με την επωνυμία Freeway.

Σημειώνεται ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.) είναι μία οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε το 1990 και αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Πρόκειται για μία ελληνική εταιρεία, που ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα με την εμφιάλωση, από την ομώνυμη πηγή, του Φυσικού Μεταλλικού Νερού «Βίκος», το οποίο διαθέτει από το 1992 στην Ελληνική αλλά και ξένη αγορά. Η εταιρεία αξιοποιεί 7 πηγές νερού και διαθέτει 30 γραμμές παραγωγής, εκ των οποίων οι 13 είναι γραμμές εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικών, με δυναμικότητα παραγωγής 441.600 λίτρων/ώρα.

Η συνεργασία με την εταιρία ΒΙΚΟΣ χρονολογείται από την πρώτη μέρα παρουσίας της Lidl στην Ελλάδα με σταθερά ανοδική πορεία. 

Επέκταση δικτύου

Παράλληλα η Lidl Hellas ήδη τρέχει το επενδυτικό σχέδιο για επέκταση σε νησιά και το κέντρο των πόλεων. Μάλιστα η  εταιρεία στοχεύει να έχει αυξήσει κατά 10% τα υπάρχοντα καταστήματα Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει προγραμματίσει για το 2018 επενδύσεις ύψους 85-100 εκατ. ευρώ που αφορούν στον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων, τη δημιουργία νέων, καθώς επίσης και την εγκατάσταση ζεστών γωνιών (bake off) σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της. Αυτή τη στιγμή η Lidl διαθέτει 221 καταστήματα στην Ελλάδα τα οποία όλα πλην ενός (αυτό της Ολυμπιάδας στη Θεσσαλονίκη) είναι ιδιόκτητα

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.