ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Καμπάνια για τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπoρίου από την DHL

17:03 - 19 Ιουν 2018 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Καμπάνια για τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπoρίου από την DHL
Με μια ψηφιακή καμπάνια σε όλο τον κόσμο με τίτλο η "Where Everything Clicks", η εταιρία διεθνών υπηρεσιών ταχυμεταφοράς DHL Express επιδιώκει να αναδείξει τη δυναμική που μπορεί να έχει για μια επιχείρηση το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η DHL Express στοχεύει με την καμπάνια της σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από νεοφυείς επιχειρήσεις έως μεγάλους οργανισμούς, συμβουλεύοντάς τις πώς να διευρύνουν τις δυνατότητές τους για διεθνείς μεταφορές ηλεκτρονικού εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο θα απευθυνθούν σε αγοραστές με υψηλή τεχνογνωσία, όπως τους “millennials”, από τους οποίους το 68% είναι πιθανό να επιλέξει κατάστημα με βάση τις προσφερόμενες επιλογές παράδοσης.

 «Το διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται με αξιοσημείωτο ρυθμό και επιθυμούμε οι πελάτες μας να κατακτήσουν το δικό τους μερίδιo σε αυτή την αγορά - αυτό σημαίνει προστιθέμενη αξία στην πρόταση ηλεκτρονικού εμπορίου τους», δηλώνει ο κ. John Pearson, Διευθύνων Σύμβουλος Ευρώπης για την DHL Express. «Η επιτυχία των πελατών μας είναι στενά συνδεδεμένη με την ικανοποίηση των δικών τους αγοραστών, με την εμπειρία παράδοσης και τις προσφερόμενες επιλογές παράδοσης. Η DHL έχει αναπτύξει υπηρεσίες που ενισχύουν την εμπειρία των πελατών και υποστηρίζουν τους διαδικτυακούς εμπόρους, καθώς αυτοί επεκτείνονται σε νέες αγορές. Η παγκόσμια marketing εκστρατεία μας θα παρουσιάσει αυτές τις υπηρεσίες, από την υπηρεσία παράδοσης κατ’ απαίτηση (“On Demand Delivery”) που παρέχει ευέλικτες επιλογές παράδοσης για τους αγοραστές, μέχρι και τις έξυπνες αναλύσεις websites, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες στους εμπόρους».

Σύμφωνα με τη DHL η ίδια βοηθά τις εταιρείες να δραστηριοποιούνται στο διεθνές περιβάλλον, όπου το 70% των online αγοραστών πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία αγορά από διεθνές website το 2017, ποσοστό αυξημένο κατά 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Όπως αναφέρεται η επιλογή για ταχεία διεθνή παράδοση μπορεί να αυξήσει την αξία του καλαθιού του ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι και 70%, βοηθώντας τους εμπόρους να αυξήσουν τα έσοδά τους και να αξιοποιήσουν νέες αγορές. Έτσι η παγκόσμια ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια “Where Everything Clicks” εκπαιδεύει τις επιχειρήσεις σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αυξήσουν τα μερίδιά τους σε μια διεθνή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αξίας ενός τρισεκατομμυρίου.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.