ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα «όπλα» της Μασούτης στον πόλεμο του τζίρου των σουπερμάρκετ

09:44 - 12 Νοε 2018 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Τα «όπλα» της Μασούτης στον πόλεμο του τζίρου των σουπερμάρκετ
Με κινήσεις πύκνωσης του δικτύου η βρειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ ως κεντιρκή στρατηγική επιχειρεί να απαντήσει στον ανταγωνισμό στον κλάδο. Έτσι την Παρασκευή έγιναν τα εγκαίνια σε ένα από τα καταστήματα «σημαίες» της εταιρίες στο Γαλάτσι που αναπτύσσεαι σε ένα είναι πρώην κατάστημα της Μαρινόπουλος στην Λεωφόρο Βεΐκου στο Γαλάτσι, το οποίο εκποιήθηκε από την Σκλαβενίτης.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της εταιρίας είναι ικανοποιημένη από τν υποδοχή που έχει η μπράντα «Μασούτης» στην Αθήνα. Όπως αναφέρεται από την εταιρία οι μπορούν να φθάσουν έως και 5% χαμηλότερες στη Μασούτης εάν οι καταναλωτές ένα αξιοποιήσουν την κάρτα πιστότητας και την πιστωτική που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την Eurobank. Παράλληλα με τις τιμές  η εταιρία με νέο τρόπο παρουσίασης των προϊόντων στα καταστήματα, προσφορές αλλά και δυναμική διαφημιστική παρουσία δίνει τη μάχη του τζίρου. Σημειώνεται ότι το νέο κατάστημα στο Γαλάτσι (Λεωφόρος Βεϊκου 35 & Υψηλάντου 1) διαθέτει 1000 τ.μ, απασχολεί 25 άτομα προσωπικό, ενώ διαθέτει τμήμα αλλαντικών-τυροκομικών, μαναβικής, κρεοπωλείου και τμήμα έτοιμου φαγητού.

Είναι, το δεύτερο κατάστημα της βορειοελλαδικής αλυσίδας στην Αττική, που ανοίγει η ίδια, πέρα από τα σημεία, που πήρε από την εξαγορά της Προμηθευτικής. Παράλληλα η διοίκηση της εταιρίας σχεδιάζει τη δημιουργία δέκα νέων σημείων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής μέσα στο 2019 αλλά και το άνοιγμα τριών με τεσσάρων καταστημάτων μεγάλου μεγέθους (Grand Μασούτης), πάνω από 2.000 τ.μ. Επιπλέον, αναζητείται χώρος που θα στεγάσει και ένα σημείο χονδρικής (Cash & Carry) του ομίλου ενώ υπάρχουν σκέψεις για επέκταση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στο Μαρκόπουλο που απέκτησε από την Προμηθευτική.

Παράλληλα σύμφωνα με πληροφορίες ήδη εξετάζεται η εξαγορά μικρότερων αλυσίδων σε περιοχές που δεν έχει παρουσία. Στόχος είναι να κτυπήσει στα ίσια τους άλλους μεγάλους που κάνουν και αυτοί επεκτάσεις δικτύων. Μάλιστα, όπως αναφέρεται, μετά από τρία χρόνια συζητήσεων χωρίς αποτέλεσμα έχει μπει σε μια πιο εντατική φάση η διαπραγμάτευση με τις αλυσίδες Δήμητρα Μάρκετ στην Κέρκυρα, με δίκτυο 20 καταστημάτων, 300 άτομα προσωπικό και τζίρο  40 εκατ. ευρώ και τη «Γουντσίδης» στη Δράμα, με  16 καταστήματα εκ των οποίων τα 11 είναι ιδιόκτητα, 350 άτομα προσωπικό και τζίρο  περίπου 50 εκατ.στη Δράμα.

Σε σχέση με τις πωλήσεις της Μασούτης (σ.σ. χωρίς την προσθήκη της Προμηθευτικής) οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πτώση 5% σε σχέση με αυτά που είχε πετύχει το δίκτυο πριν ένα χρόνο, κυρίως λόγω της «ανάστασης» της πρώην Μαρινόπουλος από τη Σκλαβενίτης, ειδικά στη Βόρειο Ελλάδα, όπου και η Μασούτης έχει υψηλά μερίδια.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.