ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι στόχοι της Α-Β για το 2007

16:29 - 09 Μαϊ 2007 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Τις πηγές αύξησης των εσόδων για την τρέχουσα χρήση ανέλυσε η διοίκηση της Α-Β Βασιλόπουλος. Στόχοιτης διοίκησης της Βασιλόπουλος για φέτος είναι:

- Βελτίωση της αποδοτικότητας και ανακαίνιση σε 7 υπάρχοντα καταστήματα

- Ανάπτυξη και επέκταση του δικτύου διακαιόχρησης

- Οργανική και γεωγραφική επέκταση με την προσθήκη 19 νέων καταστημάτων το 2006

- Εμπορική πολιτική για «Ανταγωνιστικές τιμές κάθε μέρα»

- Μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των λειτουργιών και των παρεχομένων υπηρεσιών με τη συνέχεια του προγράμματος «Έξυπνο Λιανεμπόριο» (Smart Retailing).Επέκταση της μεθοδολογίας του Smart Retailing στη διοίκηση, στις υποστηρικτικές υπηρεσίες και στις κεντρικές αποθήκες. Εμπλουτισμός της ποικιλίας με την αύξηση των αποκλειστικών προϊόντων και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη διεύρυνση των βιολογικών και την ανάπτυξη νέων κατηγοριών προϊόντων. Περαιτέρω ανάπτυξη των τμημάτων οπωροπωλείου, κρέατος και τυριών. Έμφαση στην υγιεινή και ασφάλεια των τροφίμων.

- Μείωση των γενικών εξόδων μέσα από οικονομίες κλίμακας και αύξηση της παραγωγικότητας με αποδοτική διαχείριση των αποθεμάτων.

- Περαιτέρω βελτίωση του Κεφαλαίου Κίνησης με την αύξηση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των αποθεμάτων και τον αποδοτικότερο πιστωτικό έλεγχο πελατών και πιστωτών. (μεγιστοποίηση της απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας).

 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.