ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στα όπλα δικτύου, προσφορών και έτοιμου φαγητού ποντάρει η ΑΒ

09:46 - 03 Απρ 2019 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Στα όπλα δικτύου, προσφορών και έτοιμου φαγητού ποντάρει η ΑΒ
Οριακά θετικά κινείται η αγορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο σύμφωνα με όσα ανέφερε μιλώντας σε δημοσιογράφους ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος στο περιθώριο της παρουσίασης προγράμματος ανάπτυξης ευφυούς γεωργίας που στηρίζει η ΑΒ.

Όπως ανέφερε το πρώτο τρίμηνο η κατανάλωση  κινείται μέσα στις προβλέψεις  σημειώνοντας οριακά θετικό πρόσημο. Εκτίμησε ότι η συνολική αγορά  αναμένεται  φέτος να  ενισχυθεί από 1,5 έως 2%.

Σύμφωνα με τον ήδη δημοσιοποιημένο σχεδιασμό της ΑΒ, η αλυσίδα, όπως είπε ο κ. Σταύρου,  επενδύσει έτοιμο φαγητό. Ήδη μάλιστα οι σχετικές «γωνιές» έχει δημιουργηθεί στα καταστήματα της ΑΒ  Βασιλόπουλος με την υπογραφή του  σεφ  Άκη  Πετρετζίκη.  Ο κ.  Βασίλης  Σταύρου προσδιόρισε ότι ο συνολικός  τζίρος  της εστίασης  αποτιμάται στα 7 δις. ευρώ και υπάρχει  σημαντικό  περιθώριο  ανάπτυξης για την ΑΒ  Βασιλόπουλος.

Πάντως σύμφωνα με τον Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος  έμφαση θα δοθεί και στο μέτωπο της ανάπτυξης δικτύου αλλά και των προσφορών που είναι πλέον το βασικό στοιχείο προσέλκυσης καταναλωτών και αύξησης μεριδίων, αλλά και συρρίκνωσης κερδών.

Σύμφωνα με τον κύριο Σταύρου, η ΑΒ θα επενδύσει στην ανάπτυξη δικτύου 50 εκατ. ευρώ, είτε για την ανανέωση των υπαρχόντων καταστημάτων, είτε για τη δημιουργία νέων, ενώ παράλληλα θα «ρίξει» πάνω από 160 εκατ. ευρώ σε προωθητικές ενέργειες. Σημειώνεται ότι η εταιρία έχει στηρίξει μια συνολική καμπάνια εσχάτως  με την επωνυμία «Φθηνόπολη», για την ανάδειξη των προσφορών που κάνει.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.